Jak počasí budeme brát,tak se budem cítit.

Jak počasí budeme brát,tak se budem cítit.

Anotace: ...

Sbírka: články z mozku

Jak na nás vůbec působí oblačné počasí?Pusobí ono na nás?Není to jen náš vnitřní stav,který máme z našeho dětství,kdy nám bylo,říkáno ,,Jéjda,je zataženo to je zase HNUSNĚ,to zas bude den! ,, Myslím si,nebo spíše tomu tak je,že si tenhle ten defekt,neseme od raného dětství.Například dnes,když sem vycházel z domu,podíval sem se na oblohu,zatvářil sem se kysele a řekl si ,,Zase je HNUSNĚ.Zataženo,prší...,, a od téhle té myšlenky se mi odvíjelo celých 10 ŠPATNÝCH minut,plné vnitřního neklidu.Potom sem nad mou náladou uvažoval.ptal sem se,,Proč sem proboha tak skleslý?Z čeho?Kde se ta nálada objevila?Po zkoumání mé nálady,mi to pak vše došlo ,,No jistě!Já hlupák!,, Od mala sem byl učen,že když je oblačno,tak je HNUSNĚ a od toho slova se odvíjela celá ma divná,smutná povaha.Začal sem na oblačno vrstvit spoustu špatných vlastností,do kterých se potom začali mísit další špatnosti,které mi znepříjemňovali den.Myslím si že lidé trpí stejným problémem jako já.Nemyslím si to, je to samozdřejmé.Jistě že je lepší nálada,když svítí sluníčko..Ale vídíte!To je opět dáno tím, že k polojasnu a jasnu lidé dali vlastnosti NADHERNÉ,SKVĚLÉ.Kdyby jsme byly od mala učeni,že slunečné počasí je hnusné,moc teplé a otravné,je zdřejmé,že by jsme ho tak po celý svůj život brali.Vyšli by jsme na ulici s kyselým úsměvem a proudili by jsme kolem sebe negativní energii.Říkali by jsme si to je dneska zase HNUSNĚ slunečno,teplo...Tudíž z toho všeho vyplívá,že oblačno nebo zataženo není špatné.Sou to pouze špatné vlastnosti,které na toto počasí lepíme.Je to pouze stereotyp z mladí,který sebou neseme několik let.Vnitřní neklid,při počasí.Když nyní píšu tuto pravdivou úvahu,věřte mi,nebo ne trhají se mraky,pociťuji vnitřní slunce,mám rád oblačno.Toto počasí je dobré jak pro přírodu tak pro všechny tvory k dalšímu vývoji.Jak počasí budeme brát,tak se budem cítit.Tím pádem tak se budou cítit i lide ve vašem okolí,na které přenášíte svou náladu.Je to řetězovy efekt.Buďme moudří.
Konečný Lukáš
Autor KenyusBeaus, 06.05.2010
Přečteno 322x
Tipy 3
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

myslím si že je to taky dobrá metoda jak transformovat svoje myšlení o zataženém počasí k lepšímu.Dokážu si tu pláštěnku představit :)

28.07.2010 19:07:00 | KenyusBeaus

Já jsem také mívala špatnou náladu při deštivém počasí, ale naštěstí jsem k osmnáctinám dostala skvělou pláštěnkovou budu. Krásně červenou s bílýma tečkama. A obrovzskýma knoflíkama. :-) A zjistila jsem, že její veselost přechází do mě. Nevadí mi když prší je to na nás. Třeba ve skotsku by se lidi museli neustále utápět v depkách a to je blbost. :-)

12.06.2010 20:01:00 | TerA

Chemii bych do toho nemíchal :¨)

13.05.2010 12:37:00 | Unyle Pěl

Krásný den Vám přeji.Určitě s Vámi souhlasím.Určitě i chemie,hormony a hlavně geny mají určitý vliv na náladu při počasí.Ale měli by jsme mít na paměti že vetšinu reakcí na určité věci si sebou bereme z dětství a minulosti.Určitou roli v tady tom hrajou i smyslové orgány,kterým jsme přispůsobili reakce(špatné či dobré) na klimatické změny..

06.05.2010 17:21:00 | KenyusBeaus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí