Osudná hodina

Osudná hodina

Anotace: Tato úvaha se odehrává v nemocnici. Vypráví o pocitech strachu z napětí, které ve Vás budí nemocniční bílé stěny. Mnoho lidí již zažilo nějakou operaci. Osudná hodina Vám zde má ukázat obraz ten, jak jedna obyčejná hodina znamená pro někoho celou věčnost!

Zhruba tak za hodinu, což je za 60 minut, to nastane. A já tu jen tak ležím a říkám si: "Už aby to bylo za mnou!" To ukrutné čekání plné obav a strachu jak to vlastně vše dopadne je příšerné. Hlavou mi probíhá několik myšlenek jedna za druhou. Najednou se ocitnete jako na běžícím pásu, který přesně za hodinu přestane fungovat... A možná už nikdy ani nezačne, ale možná se zas vše vrátí do pohybu. Ležím tu a neustále přemýšlím jak vše zvládnu a vůbec, co se bude dít. Nedokážu si to ani nijak živě představit, avšak jediné, co mne utěšuje, je to, že budu pod narkózou a nic neucítím. Bude to jako když spíte a pak se zas probudíte. "Ano, určitě to bude krásný pocit, znovu se probudit a uvidět opět všechno světlo kolem sebe a nejen v těch bílých barvách." Nemoc, která ve Vás je, jakoby kamsi zmizí a už neexistuje. Ale já ano!
Autor Any 4, 08.05.2010
Přečteno 411x
Tipy 3
Poslední tipující: Iv, Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí