Kniha ksichtů

Kniha ksichtů

Anotace: Chtěla jsem si do toho zpropadeného Facebooku kopnou aspoň v krátké úvaze.

Snad každý zástupce mladé generace ví, co je to Facebook a většina z nich na něm má i svůj účet. Přidává tam denně leckdy přihlouplé statusy, fotky, odkazy, videa či cokoli jiného a pak jen sedí a čeká, až mu někdo jeho příspěvek okomentuje a on bude moci odpovědět. Je však virtuální komunikace ta nejlepší? Přinejmenším je nejjednodušší. Psát si po internetu vyžaduje rozhodně menší úsilí než se s někým sejít a povídat si. Poslat srdce pomocí aplikace „Give hearts“ je rozhodně jednodušší, než mít někoho opravdu rád. Podle mě je docela smutné, že si mnoho lidí na Facebooku komentuje všechno možné, ale když se pak vidí druhý den ve škole, nepromluví na sebe ani slovo.
A tak venku začínají být prázdné ulice, neboť všichni sedí na Facebooku a píší statusy o tom, jak je dneska krásně. Nejvíc mě však pobavila aplikace „Facebook v mobilu“, na kterou byla upoutávka: „Buďte s přáteli, i když nejste připojeni“. Protože jestli být s přáteli znamená sedět u počítače a číst statusy typu: „dneska upé nejkyy den,“ ve kterém bude tak deset pravopisných chyb, tak to asi už opravdu nevím, co je přátelství!
Autor Eva Pincová, 25.05.2010
Přečteno 684x
Tipy 5
Poslední tipující: Polion, Bíša, pamp_elka, Iv
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I jako stařík na FB jsem, někdy rozjařen, mnohdy pobouřen...

05.06.2010 13:00:00 | Bíša

...podle mne je to nástroj, jako každý jiný. díky facebooku nezanikl mým dětem po dokončení sš tamní dobrý kolektiv; během krátké doby se mohou sejít naživo...........přijde na to, jak se to použije.

29.05.2010 21:46:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí