Co je to život?

Co je to život?

Anotace: Krátké zamyšlení nad tím co je život...

"Pár prchavých vteřin nicotného bytí, mnoho let tužeb a depresí nad nesplněnými sny. Možná pár týdnů štěstí a možná také pár let neštěstí. To vše a mnoho jiného může býti životem. Pro každého život představuje něco jiného. Pro člověka s rozdvojenou osobností (tedy mne) znamená život obrovitou horskou dráhu. Nikdy nevím, kdy zase spadnu do hlubin a temnot deprese a kdy budu mít pocit, že Slunce září jen pro mne. Život znamená chuť zemřít a znamená také chuť bojovat za svoje práva. Nikdy nevím, kdy budu mít chuť vše skončit, spolykat platíčko prášků na spaní a čekat, až přijde smrti. Možná bych to nezvládla, možná jsem slaboch. Ne! Ne, možná, ale určitě. Nedokážu skončit něco co ještě zřejmě skončit nemá. Nemám sílu bojovat, ale nemám ani sílu to ukončit. Nemám sílu na nic. Přichází deprese. Schována v černém hávu sedí vedle mne a našeptává prstům slova, která se objevují před očima a mozek je nedokáže analyzovat. Neumí se bránit, nebo se bránit nechce. Kdo ví?! Možná Bůh, jestli nějaký existuje. Možná osud, který má každý z nás. Možná nikdo, možná všichni. Možná nikdo nepřečte, co zrovna píšu. Život je jedno velké možná. Všecko je relativní, čas, prostor, lidé. Nikdo neví, kdy přijde čas, aby odešel mezi nebe a zem. Kamsi do neznáma. Pro pocit, že jsem v životě něco dokázala bych dala všechno, a nebo také nic. K čemu je něco dokazovat, když člověk zemře a nezůstane po něm stejně nic hmatatelného. Tlačí mne čas, spěch, rychlost. Nenávidím ty chvíle, kdy vím, že čas běží a nezastaví se, abych se mohla vybrečet, odpočinout si. Čas se nezastaví před ničím a nikým. Možná o tom je život. O věčném běhu a útěku před časem. Možná právě o tom..." řekla a odešla myslet.
Autor Moniska, 15.06.2010
Přečteno 549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po přečtení jsem předpokládal, že věk ženy která si tolik stěžuje na svůj život je nejméně čtyřicet.(mnoho let tužeb a depresí nad nesplněnými sny)
Pisatelko této zpovědi: Spoléhejte jen na sebe a na vlastní schopnosti.
Vyloženě fešným hochům se vyhýbejte. Slovy mé ženy: Jsou ženami rozmazlení a v posteli většinou stojí za prd!
Studujte na plné pecky, budete sebevědomnější, samostatná.
Když vás potká láska, užíjte si jí. Dále následuje přirozené vystřízlivění.
Nejdůležitější pro ženu je jistota. Zůstaňte jen s chlapem který je pracovitý a v posteli by vás sežral láskou.
Věřte mi že vím o čem mluvím. Je mi 68 let, jsem 35 let ženatý a máme dva bezvadný kluky. Až na vás přijde deprese, prášky zahodte! a zakuřte si kanabis.

30.04.2012 22:30:53 | kolinko

Taky si někdy říkám že se chovám a myslím jak babka nad hrobem....ale to zas přejde :) přítele mám, šťastná sem, pracovitý je ;) a děkuju za cennou radu :)

01.05.2012 07:56:43 | Moniska

Vždycky stojí za to bojovat. Vždycky se najde někdo , komu na tobě záleží. A každý za sebou zanechá na tomhle světě nějakou stopu. Ty sis život nedala, tak ani nemáš právo si ho brát. I ten nejzkaženější den stojí za to žít. Když budeš někdy potřebovat, napiš . Třeba někomu, třeba mě.Vždy se najde někdo, kdo tě vyslechne. :-)

31.03.2012 18:12:21 | korzar

Bohudík, už mám přítele, který mi v tomhle trudným přemýšlen brání ;) ale jinak děkuji za nabídku abych napsala...možná časem využiju...

30.04.2012 20:43:20 | Moniska

Ahoj. Děkuji za odpověď a jsem rád, že je to lepší. Držím palce, ať je to ten praví. A kdyby časem třeba ne, tak zkoušej znovu a nevzdávej se. A Kolínko má pravdu. A samozřejmě napsat můžeš kdykoliv. Rád odpovím. Proti depresím je nejlepší činnost, jakákoliv. Měj se moc hezky .:-)

01.05.2012 13:40:26 | korzar

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí