Lži, sex a prachy

Lži, sex a prachy

Anotace: Bezradná úvaha o ztrátě milenky - volání o pomoc

Stejně jako mi sex s poslušnou manželkou nenahradí toužebně očekávaný letmý polibek či pohlazení od milenky, nemůže u dívky vyhrát pomyslný souboj víkend se sponzorem na nejromantičtějším místě na světě, proti odpolednímu čaji s vyvolenou osobou v garsonce. Bohužel to vím už několik let a nezbývá mi, než vzpomínat na dávné časy, kdy jsem v překrásné nevědomosti a naivitě byl do poslední chvíle štastný s partnerkou, která mě celou dobu podváděla. Jsem přesvědčený, že existují herecké výkony a dobromyslné lži, které podané s dobrým úmyslem přinesou všem zúčastněným jen klady a pozitiva. Možná zní hloupě, že ochota předstírat lásku, nebo zamilovanost z jakéhokoliv důvodu je také jakýsi důkaz náklonosti. Jak jinak by ale mohly fungovat bohatí, životem zkušení důchodci s mlaďounkými abiciózními pertnerkami. Oba znají své role, oba vědí a oba mají pocit vítězství. Snad budu mít to štěstí a budu i já jednou hrát při plném vědomí roli naivního starce, kterému krásná ošetřovatelka dělá dobře a on věří tomu, že z lásky. Moc trefně spojil Koller tři jednoduchá a všeříkající slova o kterých to celé je.
Možná jsem se měl držet jeho, protože pravda, sex a prachy mi mizející lásku asi neudrží.
Ani s vědomím devadesátiprocentní účinnosti nedokážu zařadit do davu mužů, kteří se neštítí zhrzelé opouštějící milence falešně naslibovat společnou dovolenou u moře, nebo dokonce společný život jen proto, aby jim ještě párkrát dala a získali tak čas jinou lží určit jak bude pokračovat jejich vztah. Mě místo budoucích příjemných chvilek zůstane jen zlatým písmem vepsáno její jméno v historii mého života. Nebo se s tím dá něco dělat?
Autor Švimbi, 18.06.2010
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...jen si říkám, kuwadrát, proč je manželka takovýhohle pičuse tak poslušná.
:o) no, pročpak...?

18.06.2010 19:58:00 | pamp_elka

*Stejně jako mi sex s poslušnou manželkou nenahradí toužebně očekávaný letmý polibek či pohlazení od milenky* ------- hehehe. asi tak :o)

Máš svět přesně podle svých pravidel - :o) tak na co si stěžuješ?
:o) utěšuj se tím, že milenka zestárne a pak ti také bude u zadnice :o)

18.06.2010 19:57:00 | pamp_elka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí