obličeje vrásek

obličeje vrásek

Anotace: a dar hlasů

obličeje vrásek a s mrazivým chvěním po zádech elektrizující hlasy k nim patřící.
bluesový zpěvák s mikrofonem za tunou cigaret a hektolitry chlastu jako povinnou výbavou hlasového virtuoza oboru.
a jinak obdaření herečtí velikáni typu eduarda cupáka, viktora preisse, anebo hugo haase. jak málo a zdali vůbec dokážeme dohlédnout velikost těchto osobností? hlasů zrajících věkem, hlasů vyjadřujících pokoru se sílou najednou.
je příznačné, jak málo mladých mužů takto obdařených bez zásluh je pouze děvkaři, anebo podvodníky, ovšem skvělými, případně obojí. a je taky příznačné, jak dnes zralí mužové s hlasem vykovaným do podob vytesaných pomníků a pro posluchače jen tiše chápajících těžko pochopitelnou skutečnost.
kolik takových dozrálých mužů s hlasy řeckých bohů propůjčených prozřetelností a ne jen náhodným dárkem v patnácti?
slyšet a moci se nábožně zaposlouchat a vnímat melodii hlasu prozrazující mnohem lépe skutečnost skutečnou, a proto někdy filmovou. :-)
Autor slavekmiloslav, 21.06.2010
Přečteno 320x
Tipy 3
Poslední tipující: Divoženka1, sluníčko sedmitečné
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezky si to sepsal, jen bych několik význačných jmen ještě přidala.

22.06.2010 14:52:00 | sluníčko sedmitečné

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí