Smrt?? Ano dám si šálek

Smrt?? Ano dám si šálek

Anotace: nejspíš je to blbost ale co když ...

Smrt?
co je smrt? odchod duše z těla protože již nemůže tělo sloužit jako schránka duši? nebo jen probuzení do nového života? když člověk umře kam jde? do nebo? do pekla? určitě ne ... nebe a peklo by muselo být velké no ohromné .. když vezmeme v potaz že do nebe a do pekla by se muselo vejít lidí za celou existenci lidstva.čili něco přes 2000 let protože letopočet máme od narození ježíška ale už před ním bylo 2000 let lidstvo takže něco jako vyšší moc určitě je ale nebe a peklo ne ... podle mně ... si vemte sami kdyby byl bůh v nebi a věnoval nám tolik pozornosti jak nám křesťani říkají tak proč si teda k sobě bere lidi na kterých nám záleží a kterým určitě ještě nebylo souzeno zemřít ... a nebo by to mohl být ďábel to je druhá stránka věci ... ale mám teorii která mi vrtá v hlavě už asik rok ... kamarád dobrej kluk 19 let udělal učňák a chtěl žít klidnej život ... dostal rýmu tzv. šel teda k doktorovy ten mu dal prášky a poslal ho domů ... o 4 mněsíce později se zjistilo že má leukémii po půl roce umírá ... to si nezasloužil ... to mně tzv bůh nakrknul ... ale co když to nebyl bůh co když se jen probudil do jiného života ... co když všichni celá naše planeta jak si tady žijem 7 miliard lidí jen spíme v kómatu a žijeme sen ... co když je smrt vlastně probuzení úplně v jiném čase jiné galaxii a jiné planetě a tam jsme každý něco úplně jiného co když je to tak a ne tak jak se nám snaží církev namluvit že hříšníky čeká peklo a kajícné občany ráj ??? tak teda proč se bát smrti ... co když je to jen krok k realitě?? nikoho nenabádám aby si řezal žíly jen se ptám ... stejně tady je pořád zima a nějaký pohromy radši budu v tzv pekle ale aspoň bude teplo a budu mít svoje jistý ...
Autor MailMann, 24.06.2010
Přečteno 344x
Tipy 3
Poslední tipující: Lilina94, Iv
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To peklo by mohlo být klidně,tady na zemi,ale ne za trest-pro poučení se,ze svých chyb.Nevěřím,že existuje jen jeden život.
A křesťanům už vůbec.Ty jejich věčné tresty ! Sami vědí houby.

25.06.2010 23:52:00 | Iv

Myslím si,že žijeme tady a teď, žádný sen...snad jen REALITA se tomu říká, co co je pak nikdo neví a nikdy nám nebude prozrazeno, jako nevíme se 100% jistotou, jak vzniknul tento svět, jak to vlastně vše doopravdy začalo...

25.06.2010 19:16:00 | Nick Name

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí