Michael Jackson... Skutečná pravda...

Michael Jackson... Skutečná pravda...

Anotace: Jaký ve skutečnosti Michael Jackson byl...

Michael Jackson byl naprosto dokonalým mužem, otcem, přítelem, bratrem a synem...
Ale byl také hudebním géniem a dokázal se na jevišti pro fanouška rozdat...

Vydal ze sebe vždy maximum. Každé vystoupení Michaela stálo 4 kila na váze. Není se co divit. Vždyť ze sebe vydal úplně vše. Nikdy by fanouška o nic neošidil...

Michael Jackson byl také vzorným otcem. Miloval své tři děti a chtěl pro ně jen to nejlepší...

Měli jsme tu "čest" číst nesmysly typu, že děti nejsou Michaela.
Nepodložené a lživé informace šíří bulvár. Nemá na to právo, ale šíří to dál.

Děti jsou Michaelovo, všechny tři. Blanket má jinou matku, než Prince a Paris a všechny tři děti mají stejný nosánek. Podobný Michaelovo před plastikou...

Prince je Michaelovi podobný nejvíc. Ne Blanket, jak každý tvrdí jen proto, že je snědý, ale Prince. Oči, chůze, povaha...

Spousta lidí tvrdí, že černoch nemůže mít světlé děti, ale to je naprostý nesmysl. Rodí se to ob generaci, to znamená, že třeba Paris bude mít bělocha a narodí se jim černoušek.
Vždyť Prince se narodil snědý a je světlý a Blanket byl světlý a je tmavý. Ještě měl nemístné poznámky Martin Bashir v dokumentu Living with Michael Jackson, že je Blanket světlý, že jeho matka není černoška. Michael to vysvětloval, že černochům se říká barevní právě proto, že jsou od úplně bílé, až po úplně tmavou. Joe Jackson má například modré oči.

Lidi by si nejdříve měli zjistit pravdu, než vypustí do světa nějakou lež.

To je to samé, jako s tím kyslíkovým stanem, že v něm Michael spal. A přitom to bylo tak, že se Michael ošklivě popálil při natáčení reklamy na Pepsi a dal dohromady milion dolarů a nechal postavit popáleninové centrum.
Když přivezli stroj na léčbu, tak si Michael do něj lehl, aby ho vyzkoušel. Někdo to vyfotil, někdo jiný si všiml, že to je Michael Jackson a už ta lež letěla světem... Takový nesmysl, že spí v kyslíkové komoře, nebo stanu, aby byl věčně mladý...

Co se týče plastik, tak byly jen dvě. Nos a důlek na bradě.
Nos si Michael zlomil na zkouškách, tak se musel podrobit plastické operaci. Jenže mu to dělalo potíže při zpívání, tak si nos nechal ještě upravit.
Další plastickou operací byl důlek na bradě a víc nic.

Michael byl jeden čas vegetarián a dost zhubl. Jenže jednoho dne zkolaboval a musel začít opět jíst maso. Opět malinko nabral, ale právě se tvář opět změnila. Při zhubnutí a při nabrání váhy se tvar obličeje mění.
Potom ty soudy, které Michaelovi nepřidali na zdraví vůbec... Opět zhubl a to opravdu hodně...

Pedofil?! Bulváre šílíš? Člověk, který věnuje miliony na uzdravení dětí, je potom bude "prznit"?

Svět by měl dospět. Jste moc křečovití a moc dospělí. Světu to nedělá dobře... Odpoutejte se, odreagujte se, vylezte na strom, no a co, že vám je 40 let, nebo 50 let?! Právě to je na tom to hezké, že umíte být dítětem v každém věku. Bude vám fajn a potom pochopíte Michaela Jacksona... Nebuďte tak sobečtí a nesuďte, když nic nevíte. Raději mlčte a shánějte si informace, ale pravé, ne ty z bulvárních tisků... Tam je jen lež a dokonce i v TV je lež, protože jeden kopíruje od druhého...

Starejte se jeden o druhého a pomáhejte si. Obejměte to dítě, které to právě potřebuje... No a co, že to dítě není vaše?! Je to lidská bytost...

Mám pocit, že jen Michael Jackson uměl rozdávat lásku a pochopení. Všichni kolem jsou zabejčení a sobečtí. Každý myslí sám na sebe a na své pohodlí. Raději si sednete doma a čtete bulvární tisk, ať máte druhý den v práci s kolegyní, nebo kolegou o čem podrbat, než se zeptat blízkého člověka, jak se mu daří, nebo uspořádat rodinou sešlost...

Michael Jackson byl citlivý na rodinné problémy... Trápilo ho, že spolu lidé nesedí, ani u večeře. Že namísto toho, aby se rodiče věnovali svým dětem, se do škol instalují detektory kovů... Ano, je to tak. Dnešní mládež vyrůstá na počítačích a PC hrách a myslí si, že co tam vidí je správné, a že se podle toho má tak žít. My potom soudíme děti, ale rodiče jsou na vině.

Děkuji Ti Michaele Jacksone, že jsi spoustě lidem otevřel oči a ti co nechtějí vidět, se budou jednou užírat ve své samotě...

Vážím si Tě neskutečně moc... Děkuji z celého srdce...
Autor Angie, 11.07.2010
Přečteno 722x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí