Voníš

Voníš

Anotace: a kdyby jsi věděla jak moc...

Voníš. Voníš světlem, za dlouhých nocí bez spánku,kdy si přeji usnout,ale stejně nemohu. Vlastně ani nechci,protože vůbec netuším,zda tu budeš i ve spánku se mnou. Co kdybys nepřišla .Do snů mých. To raději bdím. Teprve s prvním ranním paprskem oči zavírám.
Voníš po sladkých malinách,pro které jsem vždycky tak s radostí lezl do nejhustšího křoví.Však víš, těch kopřiv bylo snad milión.Ještě tisíc chvil mne svědí jejich doteky.A ty maliny byly pak stejně docela trpké. Sladká byla jen tvá pusa. Která s večerem přišla. Ale to už jsi tu nebyla.Jak jinak.
Voníš touhou po dálce a návratu domů. Tak s radostí utíkáš alespoň na chvíli pryč.Daleko ode všech lidí,kams do samoty ,do kopců, hor. Daleko.A stejně rychle se zase vracíš zpátky.Snad ještě rychleji.
Voníš chladem, co zalézá pod kabát ,kdy snažíš se zahřát objetím.Ne mým, vždyť víš.Moc dobře víš. Mrznou ti prsty a my prcháme před mrazem někam do tepla.Alespoň rozehřát chviličky radosti. Potají, dýchám a hřeji tvé srdce.Snad ani netuší.
Voníš růží, kterou ti mohu dát beze strachu,že zůstane, že musí zůstat v mém bytě v mé váze. V té jich skončilo na stovky za tu dlouhou dobu. Radost ještě větší, než ty sama.Věř.
Voníš strachem. Strachem ze zítřka, kdy netušíš co ráno přinese. Bojíš se podívat se za roh a stejně nakukuješ. Jen neboj, budu tady na chvíli stát a teprve až dáš vědět, že tam nehrozí pád do tmy, teprve pak půjdu s radostí dál.O pár kroků dál.
Voníš člověčinou. Pokorným lidským tvorečkem s touhou po životě. Tou chvílí kdy jsi přišla a jen se omluvně zasmála,že nestíháš. Pokládáš batoh vedle mého a já s pocitem tvé blízkosti, cítím vůni tvého těla, tvé duše.Právě rouzpuštěné vlasy. Chvíle tak vzácná.
Voníš. Děvče, krásně voníš..
Autor Čoki, 23.07.2010
Přečteno 330x
Tipy 3
Poslední tipující: divoska_jaja
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čoki,ta slovíčka najdeš občas na "diskusním fóru"..
třeba..kdyby jste chtěli lll..

23.07.2010 13:09:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí