Proč stále protest proti pomníku Michaela Jacksona???

Proč stále protest proti pomníku Michaela Jacksona???

Anotace: Nedovedu pochopit jednu věc… Proč se najednou řeší, čí pomník by měl stát na Letné?

Vy co jste proti Michaelu Jacksonovi, vy jste snad s nápadem, aby tam byla socha toho, koho propagujete, přišli dřív??? A myslíte si snad, že si někdo takovou poctu zaslouží víc, jak Michael Jackson?

V každém státě by měla být socha (pomník) Michaela Jacksona a to ještě na takovém místě, které by skutečně vyjádřilo úctu člověku, který bojoval za celý svět…

Kdyby se raději každý nad sebou zamyslel a uvědomil si, že Michael Jackson toho pro svět tolik moc udělal, a že mu nikdo z nás nikdy nebude sahat ani po kotníky, tak by udělal nejlépe…

Co jste vy kritici udělali pro svět? Co jste udělali pro děti? Co jste udělali třeba jen pro své okolí???
Michael byl ponižován a vláčen médii, jako nějaký vyvrhel a přitom to byl ten nejčistší člověk, kterého svět kdy mohl mít…

Jednou si jeden pisálek vymyslel lež a ta obletěla svět, které najednou svět uvěřil, ale napadlo vás někdy, že je to celé jinak?

Proč se staráte o člověka, kterého nemusíte vidět, ani slyšet?
Proč to děláte??? Proč čtete články o Michaelu Jacksonovi, když vám jako člověk vadí?

Pro svět udělal Michael tolik moc, že by se teď svět měl spojit a pokračovat v odkazu a poselství, ale nikdy se svět nespojí, protože nám tu krásu, kterou kolem sebe máme, budou ničit tací, jako právě vy co stále protestujete proti něčemu…

Proč se raději nepřidáte k lepšímu zítřku a nepomáháte svět uzdravit??? Myslíte si snad, že tím, že budete chtít sepsat petici proti pomníku na Letné se budeme mít lépe?

Něco vám povím… Je mi zle z lidí, kteří nic nedokázali a jen prudí, protestují a myslí sobecky sami na sebe…
Michael, ač byl ponižován, vláčen médii, ponížen u soudu, tak se nikdy nevzdal a bojoval…!!!
Dokázal by to kdokoli z vás? Šli byste dál se vztyčenou hlavou a s láskou uzdravovali tam, kde je potřeba? Posílali byste peníze na charity i přes to, že jste uráženi? Určitě na 100% ne…! A přitom Michael stále dál uzdravoval a posílal peníze, a že to byly skutečně částky velké…

Pokud chcete, aby váš idol měl pomník, tak proč jste se o to neprosadili? Proč jste si o to nezabojovali? Jste ještě tak ubozí, že kopírujete fanoušky Michaela Jacksona, protože to je to jediné, co umíte. Kopírovat, urážet, ponižovat a sepisovat nesmyslné petice… Mám toho už dost…!!!

Michael Jackson si zaslouží mnohem víc, než jen pomník… A vy co jste proti všemu, tak víte co? Buďte si, nám je bez takových lidí lépe. Nepotřebujeme mít kolem sebe negativní lidi. A až dojde k tomu, o čem Michael mluvil, za co bojoval, za uzdravení planety, tak nevěřte tomu, že vy budete stát v prvních řadách… Šanci dostanou nejdříve ti, kteří něco dělali a to jsme my… My, co jsme pochopili…

Svět se zbláznil a já se toho odmítám zúčastnit…
Autor Angie, 26.07.2010
Přečteno 289x
Tipy 1
Poslední tipující: speed demon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc děkuji za podporu... Jsem unavená z toho, jak prostě lidi vidí jen to své, jak nepochopí, jak jen proto, že kdysi někdo něco napsal, se to celý život valí světem a potom to má následky...

26.07.2010 22:03:00 | Angie

Nevím z jakého důvodu si nepřejete pomník pro Michaela Jacksona a píšete proti tomu petice. Michael je ten nejúžasnější člověk jaký kdy mohl existovat, udělal pro svět tolik jako málo kdo. Proč mu nevzdát tedy hold pomníkem, který by stál na Letné nebo kdekoliv jinde? Vždyť je to oproti tomu všemu maličkost vytvořit pomník, uvědomte si co se děje ve světě, hladomor, nedostatek pitné vody, války, vraždy,ničení přírody a je toho mnohem víc. Michael proti tomu všemu bojoval a zaslouží si patřičnou úctu.
S autorkou textu Angie souhlasím co zde napsala, má pravdu.
Proč se tedy bouříte? Za pravdu? Že Vám někdo chce otevřít oči? Tak Vás tedy nechápu..
Angie máš mou plnou podporu

26.07.2010 21:38:00 | Lena

...Proč stále protest proti ...
Připojím se nejprve odkazem na zde uveřejněnou a velice citlivě napsanou úvahu ze dne 10.7.2010.

Cituji:

Michael Jackson
Luca Steavens Úvahy
Anotace: Je to hodně stará věc, moje reakce na jeho smrt...
... Skládám vám poklonu pane Jacksone. Svět už nebude takový, jaký býval. 25. Června 2009 zemřela hudba

To jen na připomenutí toho, že na internetové stránky i další autoři přidávají inteligentní příspěvky, které nepůsobí jako výkřiky do tmy, ale chovají se korektně a mají hlavu a patu.

25.června 2009 nezemřela pouze moderní popová hudba ale hlavně a především Člověk, který, ač zůstal mnohými nepochopen a pošpiněn, se dál dával celému světu a nezanevřel na charitativní projekty a pomoc potřebným. Není na místě argumentovat proti umístění sochy MJ na Letné bulvárním stylem, který je nakažlivý a velmi zavádějící. Jistě, je mnoho lidí, kteří hudbu MJ neposlouchali, je mnoho lidí, kteří uvěřili tomu, co o něm občas napsal tehdejší předrevoluční tisk a následně pak postupně se vyvíjející bulvár. Je opravdu mnoho lidí, kteří se o MJ jako osobu vůbec nezajímali a proto nevědí, jak konkrétně přispěl a jak podporoval charitu. Na charitu pamatoval i ve své závěti ...
Důvod, abychom Michaela Jacksona neuctili postavením sochy přece nemůže být fakt, že Michael Jackson nebyl Čech a že u nás vystupoval pouze jednou. Důvod proti jeho soše nemůže a ani nesmí být ten, že žil extravagantním životem.
Socha MJ je tvořena ze soukromých prostředků jeho fanoušků a těch, kteří pochopili kdo byl pan Michael Jackson a čím se zasloužil o lepší přítomnost i budoucnost mnoha lidí a dětí po celém světě. Tato socha je poděkováním jeho osobě za lidskost a lásku, kterou byl schopen šířit nejen svojí hudbou.
Prosím,vy, kteří jste proti uctění památky Michaela Jacksona vztyčením sochy na Letné, přestaňte plivat špínu a zkuste se zamyslet nad tím, jak velký význam má socha nejen pro jeho fanoušky ale i pro ty, kteří prostřednictvím hudby MJ shledávají svět lepším místem na Zemi a jsou ochotni se pro naši budoucnost i osobně angažovat.
Angie, děkuji za citlivou reakci na podporu vztyčení sochy ...

26.07.2010 21:35:00 | speed demon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí