Úsměv

Úsměv

Anotace: Úsměv

Při dnešním probuzení mě napadl úsměv. Prostě úsměv. Vybavila jsem si těch pár nejhezčích úsměvů co jsem v životě viděla (věčinou to byli samozřejmě kluci) a pak i okamžiky u kterých jsme se smáli. Vzpomněla jsem si na kluky, které jsem měla ráda a jejich úsměv "jen tak", který na mě občas hodili, jak se mi při tom rozbušilo srdce. Jak jsem se pohádala s kamarádkou, pak jsme se usmířili a při loučení na mě zas hodila ten úžasnej úsměv. Úsměv, když se objeví, tak je věčinou skvělej, ať je to u někoho koho máte rádi, u vtipné historky nebo když děláte prostě něco vtipnýho, úsměv po hádce, úsměv štěstí.. Jsou tu bohužel i takové ty ironické úsměvy, když jakási kravka někoho něčim setře a při odchodu hodí buď takovej ten ironickej úsměv nebo třeba vzdušnou "pusinku" . Ať si klidně hází úsměvy, nebo cokoli, mě je to jedno, při slovu úsměv se mi zatají dech a vzpomínky mám jen na to nejlepší.
Kouzlo lidského úsměvu je jednou z hezkých součástí života. Jak vás zahřeje u srdíčka jakýkoli letmý úsměv od někoho koho máte rádi? Hodně, dodá sebedůvěru a dobrou náladu. Zkrátka, kde je úsměv tam je skoro všechno. Úsměv nemusí být jen skvělý a nebo zákeřný, za úsměvem se můžou skrývat problémy, na které nejsme připraveni, problémy, které před námi možná někdo skrývá. Jde to lehce, když vám neni fajn a nechcete to s nikym řešit, stačí se usmívat a usmívat se s přirozeností umí dnes už skoro každej, a je jasný že jste "bez problémů".Když ti někdo ublížil,usměj se na něho,ať nevidí,jak moc tě to bolí.. I když je to mnohdy strašně moc těžké...
Úsměv nedává radost jen těm kolem nás, ale také vám. Když se upřímě usmějete cítíte se líp, dokážete zapomenout na všechno špatný a jen se smát. Úsměv pomáhá vyzrát nad nudou a samotou. Druhým dodává často chuť do života,sebedůvěru,radost z toho,že je má někdo opravdu aspoň trochu rád a váží si ho.Zkusme se zamyslet nad tím,kdybychom byli sami, opuštění, zklamaní, nešťastní.. Co by se odehrálo v naší mysli, duši a srdci, kdyby se na nás někdo usmál? Úsměv patří mezi lidské hodnoty,které by měl mít člověk zařazené v žebříčku hodnot.
Je důležité úsměv rozdávat dalším lidem. Ale jen úsměv,který je upřímný a který vychází z nás,ze srdíčka. Ne ten,který je jen,aby se neřeklo.Úsměv je prostě skvělej, je to prostě něco čeho neni nikdy dost a když úsměv kdekoli chybí tak to neni ono, kde chybí, tam se nikdo nehlásí. Představte si jakoukoli párty, kino, společnost beze smíchu. Samozřejmě někdy se dostanem do společnosti nebo na film, kde city jsou trochu jiné a někdy dojde až k pláči a tam je to samozřejmě normální, smích je tam spíš trochu divný myslim třeba - dokumentace o něčem smutnym, pohřeb.. Jinde se má ale úsměv rozdávat a zářit na každý směr. Úsměv je ten nejhezčí dar, který můžete druhýmu, ale i sobě dát. Upřímný smích, upřímný úsměv...
Autor Tyna 2, 10.08.2010
Přečteno 365x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí