Přátelství

Přátelství

Anotace: Přátelství

Přátelství


Přátelé, kdo hledá ten najde.. Stačí zjistit pár společných zájmů, rozumí si co se týče hudebního nebo módního stylu nebo jsou stejně trhlý a jsou pro každou blbost....Jsou tady pro toho druhýho, když má problém , maj se kde vyplakat nebo si zanadávat. Ceněj si jeho dobrejch vlastností a právě proto ho maj rádi. Zároveň jsou si ale všichni vědomi, že ten druhej má svoje mouchy a chyby, tolerují je nebo se je alespoň snaží nevnímat, popřípadě pomoct příteli dané chyby zmírnit nebo nějak řešit.... tak tohle.. to je ale věčinou jen taková básnička kterou se věčina přátel utěšuje když sou na pochybách o jejich vztahu...
"Opravdový přítel je ten, který první přijde, když celý svět odejde."
Jaká je skutečnost? Ano pravda pár takovíhlech přátelství opravdu existuje.. ale tak opravdu pár.. Já se setkala už s tolika opaky.. Znáte takoví to že si nějaká .... začne bavit jen tak z ničeho nic s nějakou holkou? Myslíte si že si prostě řekla teď se s ní budu bavit vypadá moc mile a nemám nic jinýho napráci? Ve vyčině případů to je spíš, "zjisti co nejvíc informací, drbů nebo se prostě dostan do nějaký partičky".. Prostě tim chci říct že teď je spousta přátelství založeno na lži. Kolik znám lidí co dělaj to že se tváří jako nic a když dotyčná "kámoška" odejde tak jí začne pomlouvat? Nebo ty lidi co si prostě nemůžou říct pravdu..? A sou to pořád BEST FRIENDS.. ovšem že to ve věčině případu neni FOREVER.. bohužel..
"Zapomínat starých přátelství
pro nová je jako vyměňovat plody za květy."
Proč dokáže třeba jeden kluk rozhádat dvě kámošky? Ovšem každej si položí otázku, koho rači? Tvůj kluk nebo tvoje nejlepší kámoška, na čem ti víc záleží? Ale kolik z těch co podvedli kámošku s jejím klukem si položili otázku "Jak bude ted tý kámošce?", jak jí bude až se dozví že jí podved kluk a to s její kámoškou nebo i nejlepší kámoškou? Kolikrát se mi to už stalo.. Jak se má pak cítit někdo kdo se opravdu chová normálně(voz. první odstavec) a je podvedený přesnym opakem? Má mu to pak být uplně jedno? Kolik otázek se dá položit na téma přátelství, a na kolik otázek by mohla věčina z vás odpovědět?
"Falešný přítel je horší, než nepřítel, protože nepříteli se vyhýbáš, kdežto příteli věříš."
Otázek at je klidně tisíce.. odpovědi nemusí být žádný když se někdo nechová jak mrška. Stačí jen dokázat jak si vážíte přátelství a nedělat takovíhle "věci".. Nevim.. myslela sem že sem potkala svou BFF a věřim v to.. ale bojim se že se zas něco ..... a pak už to nedám.. Nesnášim lži, podvody a přetvářky a stejnak.. kolik mých přátel by byli schopeny něco podobného udělat?Samozřemě že sou na přátelství nějaké ty mouchy.. ale musí to být jen mouchy,.. protože jakmile jednou opustíte své kámošce například přebrání kluka, tak už si nikdy nebudete připadat v přátelství bezpečně..
"Kdyby všichni lidé věděli, co jedni říkají o druhých, neexistovali by na světě ani čtyři přátelé."
Pozor na toho koho si pouštíte do srdce, protože cesta ven z něj je hodně bolestivá..

"Přítel je ten, před kým můžeme myslet nahlas."
Autor Tyna 2, 12.08.2010
Přečteno 640x
Tipy 1
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí