Dívat se nestačí

Dívat se nestačí

Anotace: ---

Jakmile člověk uvidí něco,co jej strašně zaujme,fascinuje-nedokáže se od toho odtrhnout. Pořád by se na tu krásu díval. Nedokáže se jí nabažit. Jenže pak mu dojde, že jen dívat se nestačí. Člověk si na to potřebuje sáhnout, ohmatat si to...Cítit tu nezaměnitelnou vůni, slyšet ty jedinečné zvuky...
Jdete venku zasněženou krajinou. Před vámi se rozprostírají nádherné závěje. Říkáte si, jak to vypadá nádherně. A přitom byste do těch závějí nejraději skočili. Vypadají taaaaak lákavě...Je vám líto tu nádheru ničit, jenže si prostě nedokážete pomoct..Tolik vás láká skočit...
A takhle je to se vším. Potřebujeme si na věci sáhnout apod...Prostě je vnímat všemi smysly. Pouhý pohled sice očím stačí, jenže co zbytek těla? Čím více smysly budeme věci kolem sebe vnímat, tím hlouběji je budeme prožívat. A proto se ptám: Proč se mám "jen"dívat,když můžu vše vnímat ještě intenzivněji? A o to víc si to pak budu pamatovat...
"Zážitek nemusí být dobrý,ale musí být silný,abychom si jej pamatovali."
Já už se nechci "jen"dívat...

(29.1.2010)
Autor Andry.., 03.09.2010
Přečteno 362x
Tipy 2
Poslední tipující: Unyle Pěl, ziriant
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí