Žijeme tak, jak nejlíp umíme???

Žijeme tak, jak nejlíp umíme???

Anotace: Žijem tak jak umíme? Žijem tak jak chcem??

Člověk, se nerad plete, a když se splete tak to málokdy uzná. Myslí si, že žije dobře a že mu každý závidí nebo když právě naopak nic nemá tak závidí těm, kteří něco mají. Když se kouknete kolem sebe nebo aspoň posloucháte lidi, někdy …občas v MHD, tak se dozvíte spoustu zajímavých věcí, jako např.: „Víš Blážo, ten nový soused ten co se před půl rokem nastěhoval do toho vedlejšího bytu tak pořád jezdí v takových pěkných autech a nosí drahé obleky, to není normální aby takhle vydělával! Ten musí snad někde krást, vždyť je to státní zaměstnanec“…. Tak když má někdo dobrou práci a umí dobře vydělávat tak je hned zloděj??? Nechci tady hájit státní zaměstnance, jsou mezi nimi i ti, kteří by tam být neměli. Ale i kdyby byla ta Bláža u „korýtka“ tak si taky nabere do kapes. Naše společnost prostě když vidí, že se někomu daří tak je hned ten špatný. Nebo je to snad jinak? Neřekne prostě na rovinu, že závidí??!! Bojí se snad toho, mít vlastní názor?! Nebo říci na rovinu že je hloupý, líný,že se ve škole neučil a zůstal např. jako dlaždič? A když přijde domů po dvanácti hodinové směně, tak si uvaří turka ,zapálí si jednu a přečte si svůj oblíbený bulvár „ Blesk“ aby se dověděl např. kdo má jakou nemoc, či ho postihlo neštěstí (to potěší …) a nebo kdo má jakou milenku či milence. Pak si zanadává na život a že každý krade a ona je ten největší chudák.
Naše společnost docela upadá, když si pustíte televizi tak vidíte různé hloupé pořady např.o talentech ,kde se kdo předhání v tom jak dojmout porotu k slzám a vyhrát miliony za to že se postaví před mikrofon nebo na hlavu. A už nikoho nezajímá kolik toho zná a ví, ale hlavně že dobře vypadá a že se na to lidi u televizních obrazovek koukají.
Ono to závidění a předhánění už jde bohužel vidět i na základních školách, ten kdo nemá mobil je úplně blbej a ten kdo má zase nový – drahý tak je kretén co se vytahuje. Děti jsou zlé, protože nemají to co má jejich spolužák a i když se chová normálně a kamarádsky, ale má bundu od dobrý značky, nebo má dobrý známky,ale zaslepí je závist…A na druhou stranu ten kdo nevypadá podle toho jak udávají trendy modní časopisy a poslouchá hudbu která se mu líbí ,tak je hned ten „debil“ špatnej, co je úplně nemožný a děti pak na něj zahlížejí, smějí se mu a pomlouvají ho.
Každý nějak žijeme neříkám, že dobře a ani špatně ,jen že se řídíme podle toho co kdo řekne a už vůbec si neumíme udělat vlastní názor na věc a stát si zatím .
Autor Krásná neznámá, 14.10.2010
Přečteno 1670x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša, Bernadette
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dělím svět na "před internetem a po internetu". Dnes kdo chce, informace si najde, dokonce si je může z více zdrojů ověřit.

Informace se daly najít i před rokem 89, o tom jsem opravdu přesvědčen. Proč to většina lidí nedělala a stále nedělá, je otázka spíš pro sociologa.

20.10.2010 12:56:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí