Poselství pro život na Zemi

Poselství pro život na Zemi

Anotace: Jaká jsou naše poselství pro život na Zemi ?

Rodíme se, první křik, první pláč. Otevíráme oči, začínáme chodit a učíme se mluvit. Jsme školáci, dospíváme, první lásky, začínáme pracovat, fungujeme, stárneme, umíráme...

Proč? Jaký to všechno má smysl? Existují nějaká poslání? Co je tady na Zemi správně a co nikoliv? Co je dovoleno a co není? Odpověď neznám, zná jí vesmír.

Každý člověk něco od života chce. Někdo, aby tu po něm něco hezkého zůstalo, jiný své zdravé děti, pro další je prioritou kariéra v práci, někdo si zase jen tak chce života užít a tak by se mohli dávat příklady dále a dále. Co to ale má být? Jak to můžeme vědět, když nám to ten vesmír neřekl. Proč na to musíme přicházet během života sami? Kde hledat cesty? Kde hledat komnaty, kde jsou ukryté klíče k nim? Kdy je najdeme? Najdeme je vůbec? Proč na vše máme přicházet sami, když ten čas hledáním bychom dávno mohli využít ku prospěchu?

A tak žiji, dle možností a jak se dá. Snažím se o to, aby co nejvíce dnů mělo dostatek slunečních paprsků uvnitř těla a na duši mých blízkých. Těch paprsků není mnoho, však mojí snahou je zachytit jich co nejvíce. Dělám co umím, aby i další roky mohly ty krásné dny přinášet.
Autor Yendas, 20.10.2010
Přečteno 342x
Tipy 11
Poslední tipující: Jarka, Iv, la loba, carodejka, Aťan, CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Supertipová

06.11.2010 11:06:00 | Jarka

Já souhlasím taká s Kajluškou a Aťanem.To hledání je vážně zajímavé:-)
Ale jinak jsi to napsal moc hezky.

02.11.2010 02:47:00 | Iv

K.k.k.Kajluška a Aťan : Tak dalo by se toto určitě do hlouby více rozebírat, ale není to předmětem této úvahy. Každopádně si od komentů K.k.k. Kaljušky a Aťana něco-možná trošku více do reality života vezmu a moc za tyto dva komenty ještě jednou děkuji.

29.10.2010 13:37:00 | Yendas

Souhlasím s Aťanem, co bychom tu jinak celou dobu dělali, kdybychom všechno věděli? :)
P.S.: Giving love is a reason for living! :)

29.10.2010 09:07:00 | K.k.k.Kajluška

Moc děkuji Culíkovi, Čarodějce a Aťanovi za komenty.

20.10.2010 12:58:00 | Yendas

Hezké, čas si nás vytvaruje ke své podobě, jen všechny hranice tvárnosti jsou na nás.Krásně si to napsal o životě, děkujme za každé nové ráno do kterého se můžeme probudit.

20.10.2010 12:52:00 | carodejka

Trošku se pozastavím u tvé věty : "Proč na vše máme přicházet sami, když ten čas hledáním bychom dávno mohli využít ku prospěchu?"

Nevím už kde jsem to zaslechl nebo četl, ale víc se mi líbí myšlenka: "Cesta je důležitější než cíl." Mně to hledání na cestě životem docela baví.

20.10.2010 11:45:00 | Aťan

Myslím,že to děláš dobře:))

20.10.2010 09:09:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí