Jsme tu sami?

Jsme tu sami?

Anotace: Budu ráda, když se k tomuto tématu vyjádříte sami podle sebe!

Právě sedím a pozoruji oblohu. Přijde mi tak tajemná a neprobádaná. Ale ne obloha ale vesmír. Lidé si podmanili celou Zemi. Od nejchladnějších tundr až po nejteplejší místa světa – pouště. Ale říkám si. Co je tam na hoře? Ano. Ovládli jsme vzduch, můžeme létat i do Vesmíru. Ale co dál. Co je tam dál? Končí Vesmír někde? A hlavně se ptám sebe. Jsme tu sami? Lidé jsou tvorové inteligentní, ale…Myslím si, že tu sami rozhodně nejsme. Někdo kdo si to bude číst, bude třeba kroutit hlavou, ale jak říkám, kolik je lidí tolik je názorů. A já si myslím že jsou další existence, další planety obydlené. Určitě to nebudou lidé a ani nemusí žít našim způsobem. A jak my považujeme za mimozemšťany vetřelce, tak oni můžou za vetřelce považovat nás. Jak můžeme vědět, že když večeříme, nebo se procházíme po ulici, že nás někdo nepozoruje? Právě že nikdo. A když jsem narazila na tohle téma, které je věčné stále často myslím na UFO. UFO a mimozemšťani mi přijdou že je to taková novodobá fáma. Někdo by si řekl, že si právě protiřečím, ale považovat ,,ufony,, za něco žijícího, že nás sleduje a stále se pohybují kolem Země je nesmyslné. Tohle jsou strašně těžké a nezodpovězené otázky, jestli vážně existují nebo ne, ale tohle je jen a jen můj názor. Sem tak zaslechnu, že někdo v České Republice viděl nějaký předmět. Ale že někoho unesli to ne. To přicházejí jen z Ameriky. A proč? Proč unášejí ti mimozemské civilizace jen Američany. To nemohou zkoumat třeba nás čechy? Jsme snad něco jiného? Jsme jinak ,,složení,,? A právě tohle mi přijde nějak divné. Nedávno jsem na to viděla dokument, jak vědci poslali tyto lidi, kteří se setkali s mimozemšťany na detektor lži a všichni odpovídali pravdu. Ano někdo si pomyslí, že teda je viděli a dokonce se s nimi setkali. Ale já se musím ptát dál? Co když si to tak myslí, že se to doopravdy stalo a do té mysli si to tak dostanou. Nevím. Zamýšlet se nad mimozemskými tvory a jejich civilizacemi je dost polemizující obor. Každý si o tom myslí své. Ale jedno je jisté. Země se vytvořila dříve než jsme se tu objevili my a tím pádem není naše. I když si to lidé myslí, že jsme jejím pánem, ale není to tak. Jen ji vlastníme a ničíme. Klidně jednoho dne se tu mohou objevit jiné civilizace, že se tu usadí. A my nemáme právo je vyhnat s této planety, když nám nepatří! Nebo snad ano?
Autor Miky, 24.10.2010
Přečteno 1113x
Tipy 2
Poslední tipující: Yendas
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jasněže máme právo je vyhnat. Je to náš domov.

25.10.2010 07:52:00 | Unyle Pěl

Za mě - ST

24.10.2010 09:24:00 | Yendas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí