Vzlétnout

Vzlétnout

Anotace: ...předchozí dílko bylo starší...teď zdá se mi svět zase jiný, jako by byl závislý na své rozmanitosti a neustále musel ukazovat jinou tvář...

Snad to vědomí, že jsem milována mi může pomoci jít dál.
Ráno vstát do života plného bolestí a večer ulehnout a spát, aby mě mohly mučit noční můry.
Obklopená lží znějící z úst milujícího se jako dítě choulím strachem a přemýšlím jen co bude dál..
Pluji v řece zapomnění, kde radost stává se jen mlhavou vzpomínkou a snažím se zachytit stébla jež mi slibuje klid...
Snažím se plavat v té řece, ale nejde to. Snažm s křičet, ale s každým nádechem se napiji té vody, slané jako slzy a hořké snad jako zklamání..
Marně mávám na lidi co stojí u břehu, ale vypadám jen jako tonoucí se ptáče spadlé z hnzda. To ptáče, které chtělo objevit svět a samo vzlétnout, avšak čekal ho jen krutý pád..
v hlavě mi zní ta slova, že jsem v bezpečí, že mě chrání, ale jsou tak stará...krásná...a lživá...
už nevím, zda se nemám nechat tím proudem unést pryč, pryč od všech smutků a shlížet jen z nebes na ta lidská trápení...
Vždyť i to ptáče nakonec takhle vzlétlo..
Autor verrinnka, 24.10.2010
Přečteno 404x
Tipy 2
Poslední tipující: slavekmiloslav, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné, i když úvaha to není. ale komu to vadí? :-)

25.10.2010 15:28:00 | slavekmiloslav

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí