Bez názvu

Bez názvu

Anotace: Jak děti chodí na svět?

Žít patnáct let s opovědí že děti přinesl čáp když se našich ptám kde se berou děti mě nebaví. Chápu že na to časem přijdu sama ale zas proč to prodlužovat?? Když sem se jako malá mamky zeptala čím čůrají kluci že u toho musí stát tak řekla „pindíkem“ a jak to vypadá no „jako brčko“ . Tak sem žila v domění že čůrají brčkem ale když by jste to náhodou chtěli zkusit tak je to hloupost. Ne jenom proto že bude kolem všechno jaksi trochu špinavý ale taky držet tam pomalu minutu brčko aniž by se pohnulo je skoro nemožné. A tak v osmy letech sem si našla tu správnou myšlenku děti se vyrábí sériově. Jenom mě pořád vrtalo hlavou jak ty umělí panenky přinutí aby vydali ze sebe aspoň hlásku když já jako vzorná maminka plastové panenky baby-born se o to snažila a nic bez úspěchu.Další varianta přišla v té chvíli kdy sem se koukala na kultovní seriál NÁŠTĚVNÍCI . Jasný amarouny!!! Prášek do misky ! A dítě je na světě ale další záludná otázka kde se ty amarouny prodávají!!! ???? Když sem se zeptala mého dědečka který je podle mě moudrý a všechno ví tak na mě jen vyvalil oči a šel za mamkou co mě to doma učej. Ale na další možnost sem přišla asi v deseti při hodině přírodovědě když učitelka nám řekla že k tomu aby vzniklo dítě musí být muž a žena . Tak doma při večeři sem se našich zeptala jak sem přišla na svět když jste se poprvé poznali?? Né když jsme se poznali tak to si byla na houbách. Když sem pak šla z babičkou na houby tak sem hledala děti které jsou na houbách a čekají až přijdou na svět. Nic je jedna srnka tak to se asi někomu narodí srnka ..Ale teď už sem o pár let starší a vím že to co mají kluci dole se nejmenuje brčko, a nenarozené děti neběhají po lese. Už to pomalinku klepe na dveře a možná za pár let na to přijdu. Tak vzhůru do dobrodružství!!
Autor Krásná neznámá, 27.10.2010
Přečteno 301x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nevim proc ale ja tydle otazky nikdy neresil :-)

28.10.2010 10:51:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí