Smrt, nový začátek?

Smrt, nový začátek?

Anotace: co je po smrti? dozvíme se to až po tý smrti?...

Hodně času jsem strávila přemýšlením o smrti a co je po smrti. Pokaždé jsem došla k jinému závěru. Jednou jsem věřila v reinkarnaci podruhé, že po smrti absolutně nic není a jindy zas věřím v posmrtný život. Je to ale nejspíš dost zbytečné, odpověď se dozvím až zemřu, bohužel už to nebudu moct nikam zapsat a nemohla bych tuto záhadu rozluštit a předat jí jiným generacím.

„Život je nezdravý, protože se na něj umírá“ Myslím, že tato věta je naprosto výstižná, na život se umírá a po smrti? Co se stane? Uvidíme po smrti naše již zemřelé příbuzné, znovu se narodíme, nebo se nám nestane nic a nic neuvidíme, protože budeme prostě mrtví, nehybní a jako led studení a naše duše se vypaří do neznáma a v prázdnotě budeme bloudit již na věky věků? Já osobně doufám, že po smrti už nic nebude, budeme mít klid od všeho trápení, ale bohužel také přijdeme i o štěstí a o všechny radosti. Vlastně radostí je stejně málo, takže zas o tolik toho štěstí nepřijdeme. Nebo co když po smrti zafunguje zákon schválnosti a ti, kteří chtěli mít od života klid se znovu narodí a znovu se budou dlouhou dobu jejich života trápit a ti, kteří chtěli ještě dlouho žít a užívat si svůj život budou ztraceni v prázdnotě?

Přesto, že nikdo neví jaké zemřít, většina lidí se smrti bojí. Proč se jí ale bojíme, když nevíme co se stane? Bojíme se toho snad jen proto, že nevíme přesně, co se s námi stane? Bojíme se, že skončíme v pekle? Co když jsou to jen hloupé řeči o pekle, které někdo kdysi vymyslel, ale teď na to doplácíme strachem. Ale co když to nejsou jen plané řeči, ale někdo se opravdu dostal do pekla a podařilo se mu vrátit mezi živé a někomu to říct? Je to sice velice nepravděpodobné, ale jak teda vznikly fámy o pekle? Proč by život tak špatně končil? A proč by život končil absolutním zatracením a prázdnoty? Má vůbec nějaký smysl žít, když stejně zemřeme a jediný co po nás zůstane, jsou naše děti, které však také zemřou? Myslím, že to nějaký smysl má. Ten smysl je mi však neznámý. Třeba to odhalím až po smrti.
Autor temný skřítek, 27.10.2010
Přečteno 651x
Tipy 6
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, la loba, UCET KE ZRUSENI, Džuda, sir Chadwick
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Doporučuji knížku Život po životě od Dr.Moodyho.Tento člověk se tomuto tématu věnoval celý svůj život, a ani teď neví co bude po smrti.Nechme se překvapit, nemusíme přeci všechno vědět, ne?

03.05.2018 19:27:25 | Jeněcovevzduchukrásného

Taky nevím,smrti se nebojím spíš se těším ale umírání to zábavné není,a není vlastně život to umírání?

25.04.2011 20:30:00 | la loba

Je velice zvláštní, že tolik mladých lidí přemýšlí o smrti. Na smrti není nic zvláštního, zemřel jsem už mockrát. Někdy bývá mnohem těžší žít než zemřít. Jestli chceš odpovědi na některé otázky, pak si můžeš přečíst pár úvah, které jsem dal na liter.
Smyslem života je žít. Život nemá jiný smysl, protože po nikom na konec nezbyde vůbec nic. A děti? Jo, děti, ty jo, ale co víš třeba o prarodičích svého pradědečka nebo prababičky? Řekl bych, že nic. Člověk se možná orientuje 3-4 generace zpátky a pak o svých předcích nic neví.
Kolik jen na světě zaniklo civilizací, kolik národů, o kterých se vyprávějí jenom legendy. Za pár tisíc let se můžou jednou vyprávět legendy o naší civilizaci a nikdo nebude vědět, kdo byli její velikáni. Na samotném začátku nebylo nic a na konci nebude taky nic. Mezi tím je co? Trocha rámusu mezi dvěma tichy? Co je vlastně lidský život proti době trvání vesmíru? Nic. Úplné nic.

13.12.2010 15:27:00 | UCET KE ZRUSENI

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí