Sebevražda

Sebevražda

Anotace: Sebevražda.. Zoufalý čin, důkaz lásky nebo třeba jediná cesta ven? Je to pomoc nebo něco co by udělal fakt kretén? Koukáme se na sebevraždu jako zbabělost nebo vznešenost?

Sebevražda.. Zoufalý čin, důkaz lásky nebo třeba jediná cesta ven? Je to pomoc nebo něco co by udělal fakt kretén? Koukáme se na sebevraždu jako zbabělost nebo vznešenost?
Jaký jsou vlastně příčiny tohoto činu? Je jich miliony... Zoufalost, deprese, ztráta...
Kdo jí chce udělat, kdo je již přesvědčen, tak toho jen těžko přemluvíte, jasně psychologové to možná dokážou a možná že i obyčejní lidé, ale jak se pak cítí ten člověk? Není pro něho nakonec už vlastně lepší ta sebevražda? Představte si to.. stojíte na Nuseláku a chcete skočit, kolem vás se seběhne desítky lidí a mluví na vás at to neděláte, časem třeba příjde i nějakej ten psycholog a nakonec vás přemluví.. Vy slezete a co pak? Zmizí vaše problémy? Spíš narostou.. jste nyní okolím litován, vaše fotky se zřejmě objeví v různých mediích, jste určitě dosazen do nějakýho ústavu a problémy prostě jsou i nadále. Neni to snad pravda? Teď

samozřejmě mluvim o vážných problémech... Nechci tu psát druhy problémů, ale každý ví že je rozdíl mezi problémem že dostanete 5 ve škole a mezi například náhlou ztrátou celé rodiny. Když dostanete jednu 5 a chcete skočit tak to do toho ústavu fakt patříte a psychologa potřebujete fakt nutně.
Deprese.., nejdřív je to chvíli a pak se objevují problémy, problémy.. až dojdete k jedinému řešení, který by vyřešil absolutně všechno- SEBEVRAŽDA. Pak začínáte přemýšlet jaká.. až se jendou třeba i odhodláte, ale až se žiletkou v ruce zjistíte co vlastně máte.. jestli něco máte.. jestli ano, tak si jen řeknete že to byl blbej nápad, jestli-že nemáte nic co vás drží tak jak to asi skončí?
Zemřít pro lásku.. je to zoufalství nebo velký čin který má být oceněn?...
Sebevražda může proběhnout, ale velice čestně! Vzpomenme na Josefa Gabčíka,Josefa Valčíka nebo Jana Kubiše... Čestně se zastřelili... (je to vážný ale zní to vtipně:D)
Jestli-že si myslíte že jste v takovích problémech ze kterých se nedokážete vysekat... tak se proberte! Samozřejmě, že má každej slabé chvíle... ale myslim že v našem modernim světě se dají vyřešit a jestli patříte k 1% lidí(možná ještě víc) kteří jsou fakt na dně.. No já nevim.. Nechci říkat at to děláte nebo ne.. ale spíš ne.. každý má špatný období, ale každý si kdykoli může najít nové přátelé, získat novou lásku, koupit si nové zvíře!... KAŽDÝ MŮŽE ZAČÍT NOVEJ A LEPŠÍ ŽIVOT..myslete na to;-)


"Světu jsi možná jen jednou osobou,ale jedné osobě můžeš být celým světem"

...a na tohle nikdy nezapomínejte. Většinou má každej na světě někoho pro koho hodně znamená.. a jak by skončil on?
Autor Tyna 2, 29.10.2010
Přečteno 814x
Tipy 3
Poslední tipující: katkabloom, Bíša, creator84
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé :-)

14.12.2010 16:12:00 | Dracice-andy

Dobře napsáno, člověk i v té poslední chvíly nesmí být sobec. A musí si uvědomit kolika lidem tím ulíží ...

19.11.2010 17:12:00 | To je ONA

je to tak, ať už se člověk nachází v jakékoli životní krizi, nejdřív by měl vědět, že VŽDY existuje možnost něco s tím udělat. Je samozřejmě jednoduché to takhle říkat nebo psat, když nevíte, jak je tomu danému člověku. Dnešní svět je dostatečně zkur**** na to, aby se lidi zabíjeli, navzájem nebo sami sebe, každý den. Jenže smrt by měla přijít, až když máte na světě vše "hotové"

31.10.2010 15:42:00 | creator84

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí