Úhel pohledu.

Úhel pohledu.

Anotace: Obecná teorie relativního úhlu pohledu v závislosti na časovém posunu.

Vnímání všech věcí kolem nás závisí jen a jen na našem vlastním úhlu pohledu.
Pravda totiž je, že nemůžou stát fyzicky dva lidé absolutně na stejném místě ve stejný čas. Můžou stát velmi blízko sebe, ale nikdy ne úplně na stejném místě. Tudíž nelze mít s někým ve stejný čas stejný pohled na danou skutečnost. Můžete dojít k poznání pohledu druhé osoby, ale pouze v časovém posunu. Problém je, že v ten čas, kdy to vidíte ze stejného úhlu pohledu jako někdo jiný, on už to vidí zase jinak.
A takovouto obecnou teorií relativního úhlu pohledu v závislosti na časovém posunu bych asi shrnul problematiku neshod mezi lidmi. Hlavně u muže a ženy ve vztahu se tato teorie projevuje velmi znatelně, protože ti se společně snaží viditět věci pokud možno stejně. Sami vidíte, že z hlediska fyzikálních přírodních zákonů je to zcela absolutně nemožné.
Autor Dračičák, 01.11.2010
Přečteno 488x
Tipy 14
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Kyška, Veru, Tamara, Bíša, Yendas, G.P., Zasr. romantik, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm..., prostě musíš mít "jen" kliku na tu pravou.Zajímavé.

04.06.2012 19:14:25 | Jeněcovevzduchukrásného

Hmmmm....prvni teorie fyzikalnich jevu, ktera me zaujala (a to tak, ze nemalo) Mas pravdu :o) pekne je to-

23.11.2010 07:38:00 | Veru

dalo by se říci, že z mého úhlu pohledu...

13.11.2010 07:48:00 | Lexisa

Jde to....koukni se na to z druhé strany :-). Úvaha za ST***

12.11.2010 13:54:00 | Tamara

Právě, že se mé úvahy změnily.

12.11.2010 09:30:00 | Dračičák

takže i tvé úvahy se v rozmezí x let nezměnily... :)

12.11.2010 02:50:00 | Lexisa

Tento "problém" existuje ve velké míře mezi lidmi v celé společnost. Dost lidí ani nenapadne, že by se vůbec mohlo dívat na různé věci s různých úhlů-pohledů. Plno lidí však jiné úhly pohledů vůbec vidět nechce. Pro mě si zaslouží tato úvaha ST.

02.11.2010 16:16:00 | Yendas

Jasně, že to jde - vzpomeňte si na okřídlené rčení: "Podívejte se na to mýma očima" :-D
A jsme tam!

02.11.2010 09:40:00 | G.P.

Ale tenhle problém už vyřešil Albert Einstein. Zjistil, že ačkoliv se svět okolo může zdát různým pozorovatelům odlišný, lze logickou úvahou dovodit, že je to jen proto, že světlo se pohybuje konečnou rychlostí a nic se nemůže pohybovat rychleji.
Z toho plyne, že sice nemohu vidět přesně to, co vidí druhý, ale mohu si to představit!
A o to přeci jde!

01.11.2010 21:16:00 | Zasr. romantik

Hmm, a to je nápad.

02.06.2012 22:10:48 | Kyška

Mno, já bych zcela úplně neřekla, že to je nemožné... záleží samozřejmě na lidech a na tem úhlu pohledu, který ač není stejný, je velmi podobný. Ovšem... záleží to také na tem, zdali ti lidé chtějí a mají zájem dané věci pochopit, tzn. podívat se na ně z jiného úhlu než z teho, z kterého to právě vidí jen oni sami, ale také zkusit úhel teho druhého, čili snažit se chápat...ano, a to je asik ten problém... pochopení jako takové. Je to o lidech. Buď chtějí, mají alespoň snahu, abo nechtějí a mají na prvním místě jen sami sebe... vidí jen to, co chtějí oni a možno občas, či často tak nějak sami sobě lžou. Takže nevím... jen tak přemýšlím. :o)

01.11.2010 20:59:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí