Sexuální orientace

Sexuální orientace

Anotace: Homosexualita?..

Scénku z Sexu ve městě vidělo určitě miliony lidí. Dámy jdou a ohlídnou se za jistým krasavcem, natož se začne líbat s jiným mužem. S poklesnutou hlavou se otočí a zazoufaj nad jeho orientací. Scénku z reálného života zažil, ale zejmě každý. Nebo ne? Jdete a na lavičce sedí dvě krásné ženy, nepovídaj si ale žhavé drby o klucích ale vášnivě se líbají.
Homosexualita ala bisexualita. Bisexuál je podle mého názoru vlastně každý. Většina lidí se nakloní na stranu opačného pohlaví, část na stejné a hojný počet lidí je podle mého názoru vlastně někde uprostřed. Nový trend? Tak se nazývá homosexualita v dnešní době? Myslíte si že se mění lidi nebo že se mění přijatelnost společnosti? Myslim si že velmi podobný počet homosexuálů byl, je a zřejmě i bude stejný. A taky jsem názoru, že v ČR bude tenhle "úšlap" ještě dlouho nerespektován, nebrán společností, zavrhován. Prý je ČR již k homosexuálům chápavá. Při porovnání s zeměmi by se to tak dalo říct, ale přeci jen si myslim, že většině lidí má být tohle vlastně jedno. Když to někomu příjde nechutný tak fajn, ale říct o člověku že je to prase, debil, tupec, odpad, bez toho aby ho doopravdy poznali?..
Bisexuální zážitek v téhle době myslím že zažila každá holka, ikdyž třeba jen líbání. Pamatuji si ještě jak mi moje nejlepší kamarádka zdělila, že se už líbala, s holkou. S otevřenou pusou jsem jí sledovala a říkala si co to sakra je?! Dnes? Myslím si, eh, spíš vím že jsem na kluky. Nedovedu si představit chodit s holkou, dovedu si ale představím malej úlet. A o to jde. Nedokázala bych chodit s holkou, protože mi příjdou tyto vztahy až příliž o citech. Myslim si, že hodně párů vzniklo vlastně kvůli skvělé komunikaci, respektu, důvěrnosti.. Homosexuální vztahy nejsou o vzhledu. Nebo ano? Štve mě názory těch co tohle odsuzují. Sakra proč? Co je na tom tak hrozného? Mám kámoše s homosexuální orientací. Jsou milý, citliví, upřímní. A co hlavně? Na partnerovi hledaj hlavně tyhle vnitřní krásy. Z fyzické stránky jim stačí jen obejmutí. Upřímě je mi trochu divně při pomyšlení na dva kluky co se objímaj, to ano, nedokázala bych se na to dívat, je to divný a promiňte, ale fakt ne. Neodsuzuji to, ale zábrany ještě mám. Nevim jaké by to bylo, kdybych byla na holky a měla to říct svim rodičům. "Mami, tati, to je ona".. jen málo kdo si umí přesdstavit obličeje své rodiny a mnohdy i svých přátel. Proč jsou tak jiní? Homosexuální pár se neliší v radostech, žárlení, konfliktů..
Myslim že kdo je "teplej" tak to už ví, je to jen na vás jestli to dáte najevo nebo se "skryjete". I asexuálové si radši vymyslí že jsou teplí než tohle:D takže to neni zas tak hrozný, ne prostě.. respektujte:)

Pár vět:

"Kluci se mi líbí už od pěti let. Poprvé jsem si to uvědomil, když jsem ležel ve školce v posteli a moc jsem si přál být tam s jedním kamarádem. Vlastně nevím, co bych s ním chtěl dělat, asi dotýkat se ho a zdálo se mi to úplně normální."
Michal

"Když jsem poznala Janu, tak jsem byla již několik let vdaná. Nejdříve jsem jen myslela, že jsme kamarádky, pak jsem pochopila, že mi dělají dobře její dotyky. Ale uvědomila jsem si, že jsem lesbická, až několik let potom, co jsme se poprvé milovaly."
Monika
Autor Tyna 2, 01.11.2010
Přečteno 334x
Tipy 2
Poslední tipující: Mraveneček
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí