Takové zamyšlení

Takové zamyšlení

Anotace: jen tak jsem se zamýšlel když byla dlouhá chvíle ve vlaku...

Už jste někdy uvažovali nad tím odstěhovat se do zahraničí? Myslíte na úspěchy, které by vám to přineslo jak v práci, tak v osobním životě? Měli jste někdy chuť okusit ženy nebo muže jiných národností? Máte pocit, že vám něco chybí? Máte sny, které končí jinde než v Čechách? Trefil jsem se alespoň do jedné z vašich myšlenek? Sázím, že minimálně u 60% naší populace ano. Dnes alespoň každý třetí Čech touží po cestování, nebo se odstěhovat do zahraničí. Nejvíce z nás míří za úspěchy do zámoří. Něco nás u jiných zemí neuvěřitelně fascinuje. USA je trendem mladých lidí. Všichni chtějí být in a cool jako slavné herecké hvězdy, zpěváci a sportovci. Samozřejmě že za USA ani nezaostává Anglie, Itálie, Francie nebo snad asijské státy. Co mají jiné země a Česká republika ne? Anglie toho vlastní v celku dost. Má svého hrdinu Harryho Pottera, který obletěl svět. Šel za svou pomstou a naplnil své ideály. Prostě hrdina jak se patří s rysy dávných a čestných rytířů. Dále nás fascinuje jejich tradice, čaj o páté s mlékem. Kdo by si nechtěl udělat idylku v mužských klubech s čajem a doutníčkem? Dnes kdo chce vydělat a cítit se užitečný jde právě do Anglie za královnou. Toto království nám dává dvě jistoty, když jsme šikovní spousty peněz a když ne, tak alespoň nauku jazyka. Francie táhne zejména sportovce, kteří mají v oblibě extrémní věci. Kdo ve Francii neleze po střechách a nepřeskakuje neuvěřitelné propasti mezi paneláky jako by nežil. Jinými slovy země zaslíbená parkouru. Ano slavná ikona David Belle vymyslel tento sport. Jak ho to napadlo? Prostě běhal po lese. Jak prosté a přitom geniální. Dnes se parkour hojně využívá v akčních filmech, kde každý hrdina je snad opice a vždy zlé padouchy dopadne. Asijské státy mají jako tahouna své tradiční bojové umění. To také nemůže chybět ve filmech. Ironické je, že nejslavnější propagátor těchto umění není ani asiat. Kdo by neznal kop z otočky Chucka Norrise. A pro závislé až fanatické milovníky kreslených seriálu také něco mají…„Anime“. Už i u nás dávají seriál Naruto. Když vás svět toho to anime pohltí, tak vás už nepustí a v horším případě vám nebude stačit a stále budete hledat nové a nové seriály až začnete zapomínat na realitu. Japonci dokázali svou realitu vytěsnit naprosto dokonale. Poslední kapkou byl snad reálný virtuální sex. Jen se trochu obávám, co vymyslí dalšího. Třeba virtuální početí dítěte?. Bůh ví, jak by to fungovalo, ale jestli to někdo vymyslí tak jedině Japonci. Další v řadě je naše oblíbené USA. To má svůj Americký sen, svůj Hollywood, své gangy, ve kterých se stvořili raperské hvězdy na které si hrají naši takzvaně čeští rapeři nebo jak by to řekli oni „bílí negři“. V neposlední řadě má samozřejmě své bohatství, své zelenější trávníky a samozřejmě Obamu. Obama rovná se vzor ryzí poctivosti, muž činu. Když v amerických městech klesne kriminalita, hledejte zatím Obamu, když stoupnou zisky, hledejte zatím Obamu, když se dítě vyléčí z rakoviny, zase je zatím Obama. Dnes máme několik ikon tohoto století. Zaprvé konzumní styl života, zadruhé facebook a zatřetí Obamu. Muž, kterého srovnávají se supermanem. Když uvidíte, jak lidé na ulicích zvedají hlavy a šeptají si „Co to je? Je to pták? Ne! Letadlo?“. Vězte, že Obama míří do české země. Aby zakročil v bezpráví a nastolil spravedlnost, aby zlé trestal a chudým pomáhal. Je to muž co žije svůj American dream. Kdo by tam nechtěl žít viďte? Tak dost o zahraničí. Co nám nabízí naše vlast? Dobré pivo a krásné ženy. Ale stačí nám to?
Autor Platón, 08.11.2010
Přečteno 435x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

asi jsem divnej ale na mě nic z toho co jsi psal nezabírá... usa ani británie mě neláká, ani trochu... francie ano... ale jenom projít, projet, poznat a zase se vrátit... asie, thajsko, japonsko... nic... to spíš tatry, vím že kdybych odešel nebyl bych šťastný... chyběla by mi česká řeč, české holky, lidé, humor, krajina... jsem srdcem čech a až potom všechno ostatní

08.11.2010 10:55:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí