Něha

Něha

Anotace: Prostě o něze

Nejpůsobivějším výrazem něhy je dotek, pohlazení, políbení, objetí...Každý okusil sílu doteku, hřejivého lidského doteku, doteku v bolesti, neštěstí, doteku lásky, doteku přátelství..Taková něha vzrůstá odkudsi z hlubin srdce....když ji někomu darujeme, tak ten druhý, komu tu něhu věnujeme, najednou stojí před námi, ve své celé kráse, ve své nemohoucnosti, ve své ohroženosti a čeká.....cítíte tu sílu? Cítíte tu sílu štěstí, kterou tomu druhému dáváte? Něha je jako květina na louce...Louka posetá pouhou trávou sice žije a dýchá....Louka, posetá květinami si ale zpívá...Nedopusťme, aby přestala naše louka zpívat. Nepřesvědčujme sami sebe, že druhý o naši přítomnost, blízkost a něhu nestojí...No řekněte, kdo se odváží tvrdit, že se obejde bez lásky? A copak by láska mohla žít bez něhy?
Autor ZZuzkAA, 15.01.2006
Přečteno 912x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (15x)

Komentáře

Líbí se mi, jak pěkně to dokážeš vystihnout...Taky objímám, taky říkám, jak moc mám ráda, ale ne vždy se mi to vyplatí.

22.08.2006 19:39:00 | Boulette

Jo, tak tohle je ono, tohle mi tam chybí!!:o)

16.01.2006 18:26:00 | ZZuzkAA

a proto objímám seč mi síly stačí, říkám jak moc mám ráda, jak moc miluju. Abych pak nikdy nemusela litovat, že jsem o tu spoutu mé lásky někoho milého připravila. To by byl zločin:o))

16.01.2006 14:39:00 | Sunny

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí