Proč jim nemůžu pomoci ?

Proč jim nemůžu pomoci ?

Anotace: Je to poslední rozhodnutí, mělo by to být i to nejlepší ?

Obdivně vzhlížíš k těm kteří to dokázaly, ale tvoje duše pláče.
Mladí lidé, kteří mají užívat života. Lidé kteří mají děti. Každý jeden člověk něco znamenal.
A ty se ptáš proč ?
Proč to muselo takhle zkončit.
Proč jim někdo nepomohl ?
Jak ráda by jsi tam byla a řekla jim ať to nedělají.
Chytila je za ruku a vedla je životem.
Jenže dokázala by jsi to ?
Vždyť jsi sama zoufalá, stojící na okraji skály. Dofající v lepší svět. Marně hledající životní cíl.
V čem jsi tedy jiná ? Nedokázala jsi to. Nikdy jsi neudělala ten osudný krok do prázdna.
Proč ? Neměla jsi sílu, nebo jsi snad nechtěla zjistit jaké to bude ?
Bezradně se plácáš životem, a přesto by jsi jim chtěla pomoct ?
Co by jsi jim řekla ?
Že život má cenu ? Tomu přece sama nevěříš !
Že všechno se dá řešit ? Nedá ! A ty to víš.
Že jsou sobci když to chtějí rodině udělat ? A co jsi potom ty ?
Nemůžeš nic ! Můžeš jenom čekat jak se rozhodnou.
Bezmoc ? Ano, je to bezmoc.
Jak dlouho to může trvat ? Hodiny, dny, týdny ? Jak dlouho ti bude trvat než si uvědomíš že to musíš taky udělat ?
Nebuď srab ! A aspoň to poslední v životě udělej pořádně.
Autor To je ONA, 19.11.2010
Přečteno 430x
Tipy 8
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, tato22, ZILA78, Bíša, Live to fight, Radek.oslov.Šafárik, Yendas
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co se má stát tak se asi stane, je to asi nějakej osud.Ano, může bejt hůř, Ale, může bejt i líp.Vždy když čtu něco podobného, tak si Musím vzpomenou na mojí Zlatou mamku.Ačkoli odešla dobrovolně, jistě jí je již odpuštěno, a tak má víra, že stále někde Je, někde Tam o čem se nám tady ani nesní, je pro mě stoprocentní a navíc mě to jistě pomáhá.Určitě bude, a možná už je lépe, držím palce.Zajímavá úvaha.

21.09.2015 14:40:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Na sebevraždě je nejkrásnější to, že se dá snad vždycky ještě odložit... Mě se tato tvoje úvaha líbí, i když nemám na život zas až takto černý názor-pohled, je plno krásných věcí, bohužel i těch hnusných, odporných a ubíjejících. Nemůžu ale soudit, jak je druhému. Tak snad jen - ať je líp :-)

19.11.2010 16:03:00 | Yendas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí