já to tak mám :-D co vy ???

já to tak mám :-D co vy ???

Anotace: rodina drží spolu ... v dobrém i zlém

Rodina... nesnáším tohle slovo ... nemám rodinu už od 5 let.Proč jednoduché vysvětlení ... bratr o 5 let mladší mi ji vzal ... vzal mi pozornost rodiny a vše kolem toho .. Rodina... že sem jí ztratil jsem pochopil až sem byl na vše sám ... začalo to pubertou koncem základky a pokračovalo to do prváku na elektru.samozřejmě to mělo jasný průběh a konec studia no jo musel sem se postavit na vlastní nohy vybudovat vlastní partu a novou rodinu... nepodařilo se ... rodinu sem neměl hodně dlouho ... až do teď ... popravdě teď sem našel opravdovou rodinu a ne že by byla ale ona je moje jsou to kolegové z práce se kterýma trávím hodně času .. našel sem v nich otce i matky a bratry a sestry a hlavně rodinu za kterou jsem vděčný .. nechodím do práce z povinnosti já tam chodím domů za rodinou a přáteli takže někdy je lepší nezoufat si a zatnout pěsti a jít dál .. rodina a rodinná láska pohoda a přátelství se někdy najde tam kde by to člověk opravdu nečekal ... děkuji všem lidem z práce kteří jsou tam pro mně a já pro ně že mi daly co co mi chybělo a zalepily díru v mém srdci .. nechci je zklamat takže díky moje milovaná náhradní rodinko :-D zítra to rozjedeme na lince ... o!o!
Autor MailMann, 19.11.2010
Přečteno 355x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí