Můj životní sen

Můj životní sen

Anotace: Zachraňovat životy,majetek,vzpomínky

Už od malička jsem toužil být hasičem. To jsem ale ještě "neměl páru" co taková práce obnáší. Teď už to vše vím a touha po tomto povolání je čím dál větší. Lidé si možná neuvědomují co pro ně hasiči všechno dělají. Že denně nasazují své životy za naprosto cizí lidi,které vživotě neviděli,ale i přes to jim chtějí pomoci. Ještě nevím jaký je to pocit zachránit někomu život. Ale musí to být výborné. Až budu mít svoji první akci a někoho zachráním,nechci dlouhé projevy o hrdinství a děkovné dopisy. Chci jen vidět štěstí v jejich očích když se dozvědí že je jejich rodina,majetek a cokoliv co je jim drahé v pořádku. Nebojím se smrti, Tak jako se ona nebojí mě. Těším se až jednou budu bojovat s tím velkým živlem který jen bere... životy,štěstí,vzpomínky,radost... S tím fascinujícím ohněm. Ano někomu tyto slova mohou znít jako bláboly,pro mě to je adrenalinový boj na život a na smrt. Tváří v tvář smrti v hořícím pekle. Často snívám o svém prvním výjezdu a o tom jak poprvé zkrotím ten zvratný živel. Doufám že budu moct pomoct co největšímu počtu lidí. A jestli jednou zemřu při zásahu? Za takovou smrt byl bych rád.. aspoň bych nezemřel jako nějaký rozklepaný starý pán ale jako ten člověk co zemřel při záchraně lidských životů...
Autor Antikrist, 23.11.2010
Přečteno 513x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen abys ty ohně nezapaloval, abys je moh potom hasit :)

24.11.2010 07:56:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí