Blíží se svátky vánoční...

Blíží se svátky vánoční...

Anotace: ...a s nimi pocit osamělosti

.

Česká masmédia přišla s potěšující zprávou - není pravdou, že v prosinci čeští občané vzhledem k Vánocům páchají nejvíce sebevražd v roce. Politici si mnou ruce, zase jeden mýtus a pomluvy padly. Např. v roce 2008-prosinec: pouhých 106 sebevražd, 2009-prosinec o malilinko víc: 108 sebevražd. No řekněte sami, nejsou to krásná čísla? Protože když si vezmeme roční průměr: 2008 - 123 sebevražd měsíčně, 2009 - 199 sebevražd měsíčně. Politici vysvětlují, že za to může celosvětová globální krize, jó to se nedá nic dělat...

Tak na tyhle kecy jsem háklivej. 22 let bydlím ve třináctipodlažním čtyřvchodovém paneláku. Jen v našem vchodu z tohoto světa dobrovolně odešlo pět lidí. Naposledy před dvěma lety ukrajinský dělník, který nám v paneláku měnil plastová okna. Sousedé byli svědci, jak si zapálil poslední cigaretu, šel na chodbu (tam se okna neměnila), a z desátého podlaží vyskočil z okna.

Milý Ježíšku, přeju si pod stromeček důstojný život pro všechny...
Autor Aťan, 05.12.2010
Přečteno 348x
Tipy 14
Poslední tipující: Iv, Květka Š., hašlerka, Yendas
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Marek-mardas.zl :

Velký plus za tento komentář...

08.12.2010 13:36:00 | Yendas

Se slavkemmiloslavem nesouhlasím,jo pokud někdo dlouho nevýslovně a nenávratně zdravotně trpí a má velké bolesti snad by si měl zvolit sám....
Ale také je dost lidí,kteří spáchají sebevraždu jen proto,že se nemají v těžké situaci o koho opřít.A tomu by se mělo zabránit.
Věřím,že když někdo pomůže,ten dotyčný už to znovu neudělá :-)

Přikládám jedno pozitivní video :-)

http://www.videacesky.cz/legendarni-videa/bez-rukou-bez-nohou-bez-starosti

06.12.2010 13:35:00 | Iv

:-(
Tak to bych si také přála.
Ze všeho nejvíc.

06.12.2010 13:19:00 | Iv

Sio, v lednu to je blbý:

http://zpravy.idnes.cz/cesi-bori-mytus-sebevrazednych-vanoc-dwn-/krimi.asp?c=A101201_103137_krimi_zep

06.12.2010 10:31:00 | Aťan

také si to přeji...ST!

05.12.2010 20:09:00 | hašlerka

SlávkuMiloslave, měli bychom rozlišovat eutanazii a např. tíživou finanční situaci, či stres ze šikany atd. Budu mluvit jen o našem baráku, protože to mám z první ruky - ani jeden z nešťastníků si nesáhl na život ze zdravotních důvodů (prý).

Pak tu máme ještě automobilové nehody, které v některých případech také zavánějí sebevraždou. S tím mám bohužel také osobní zkušenost:

http://liter.cz/Povidky/180102-view.aspx

05.12.2010 19:54:00 | Aťan

nerad tě vytrhávám z pozitivní letargie...ale.
já tedy nevím, ale zabráněné sbevraždě já rozhodně netleskám pokud to není nezletilý, takže jsou jenom virtuální počty, které rozhodně nemůžou zmapovat lezce na skále co se pustí letem do údolí; pacient domácí co týden vynechá životně důležitý medikament... atd.
dokonce slavíme ty zabráněné sebevraždy a tvrdíme, že jsme lidumilové když jediné právo lidské je odejít v pravý čas...

05.12.2010 18:15:00 | slavekmiloslav

Tak myslím, že k tomu není co víc dodávat - dávám Supertip!

05.12.2010 17:57:00 | Yendas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí