nikdo mě tu nechce !!!

nikdo mě tu nechce !!!

Anotace: ........

někdy mám pocit jako kdyby mi rozuměla pouze sestra mám přestoupit na jinou školu ale proto se asi už všichni těší nej kámoška mi řekla že se hrozně těší aš vypadnu všichni mě nemaj rádi a já už se nechci trápit chci umřít!!! a to jedenáct le mi je ! často bývám na těhle stránká je to jediný co mám když už mi někdo napíše na acebooku tak to je kluk a píše že sem krásna já už nemužu říká se že když tě někdo pomlouvá tak na tebe žárlí ale.... u mě je to asi special jednou už sem si podřezala málem žílí plechovkou mám tam pár jizev a mamce sem řekla že mě poškrabal muj králík nejde mi škola a proto si děcka myslí že si na mě mužou otevřít hubu ale já jim ju brzo rozbiju například včera mě kámoška počmrkala lavicu shodila věci s lavice a takhle to je pořád ještě ty potíže v rodině o tom ani nemluvim psichicky to už nezvládám teta kvuli te věci v rodině musela k psichiatrovi prý to budu mít v životě těšký chjo ! nesnáším tenhle život a to se nezmění !!!
Autor mončičak, 09.12.2010
Přečteno 400x
Tipy 1
Poslední tipující: la loba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také soucítím,sama jsem měla těžké dětství,musíš bojovat...nevzdávej se a hledej něco co Ti pomůže žít,koníčky,nové kamarády,piš nebo něco tvoř a na to co dělají druhý kašli protože každý ať dospělý nebo dítě má nějaké trápení a proto kolikrát ubližuje druhým...hledej nové cesty a rozhodně se uč protože i když je to nuda pomůže Ti to překonat hodně problémů...Držím Ti palce,buď silná

25.01.2011 19:44:00 | la loba

Soucítím s tebou,byla jsme na tom úplně stejně až na to ,že bez přátel v kolektivu na základce.Liter se mi stal mým druhým veřejným deníkem,kde jsem po čase našla pár slov, které mi moc pomohly.Rozhodla jsem se,že vydržím až do samého konce.Chtěla jsem studovat Peďák a musela jsem udělat zkoušky ,kdybych věřila slovům,co mi ve škole říkali den co den ,hodinu co hodinu, nikdy bych je neudělala. Ty jsi určitě skvělá bytost ,která ví co chce a vždycky za to bude bojovat.Všechno zvládneš ,držím ti palečky, protože ty na to máš.

18.12.2010 11:40:00 | Lucy Susan

potřebuju psYchiatra
a budu to mít těŽký
a snažim se dělat ,.,.,.,.,.,

a plechovku odložim do doby než mi bude dvakrát tolik než je teď :-)

09.12.2010 08:17:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí