Večerní hloubání

Večerní hloubání

Anotace: povídání :D

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ih3aAx-S5xg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6jgz0PEmS80&feature=related

Poslouchám písničky tohoto typu a uvažuji jestli jít spát či ještě ležet a přemýšlet nebo jít snít, trošku jinak. Já sním i teď no, ale je to jiné než ve snu.Dneska jsem za tu samotu i ráda, protože si můžu urovnat v klidu všechny své myšlenky. Zítra se podívám na tu matematiku určitě, i kdybych se ji zítra měla učit do půl noci, zítra mi to bude jedno. Vím, že jedno je jen kolečko u tragače, jak mi lidé s oblibou říkají, ale u mě je toho více jedno. Ráno půjdem k babičce na oběd, pak se uvidí, co bude. Pokud by nebyla chumelenice asi bych šla zasportovat na chvíli. A tímto sportem nazývám bruslení na našem nezakrytém kluzišti, proto je to omezené počasím. Poté mám v plánu dodělat domácí úkol do technické výchovy. Večer bych chtěla zdobit perníčky, už jsem to i své mamince slíbila. A mezitím někdy kouknout na to učení no, hlavně na tu matematiku, když chci psát asi ty opravné testy aspoň tedy jeden určitě. Nevím nějak se začínám měnit, určité věci pro mě nejsou prioritní už, přestaly být. Nevím asi dospívám, ale cítím se občas divně. Zdají se mi teď i opravdu divné sny, no většinou o škole, nebo o lidech, či zvířatech, kteří už nejsou mezi námi. Asi to moc řeším. Budu se muset snažit na to zapomenout, nebo při nejhorším to neřešit až tolik. Život jde přece dál, jak mi bylo dneska řečeno. Ale je to pravda. Člověk už se nemůže vracet zpátky, tam kde udělal něco špatně. Kéž by, ale to by se líbilo asi hodně lidem, si myslím, proč taky ne? :D Myslím, že každý by se občas vrátil a určité věci udělal jinak. Ale jak mi bylo řečeno včera, kdyby člověk měl jen to, co chce a co má rád. A neměl by to, co nechce, co se mu nelíbí. Tak by se nudil, ale něco na tom pravdy bude. Pomalu, ale jistě tomu začínám věřit.
Autor Nikolka, 11.12.2010
Přečteno 397x
Tipy 1
Poslední tipující: lullaby
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí