Kniha jménem Život

Kniha jménem Život

Anotace: Život je otevřenou knihou, do které píše každý sám. Citát, že život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co si rozbalíš, je naprostá hloupost a řekněme omluva neschopnosti.

Sbírka: O životě hodnotném, O životě šťastném

Již znám onu odpověď, milí příteli. Věnoval jsem jí celý život. Dnes již stojíš u mé smrtelné postele, u místa mého posledního odpočinku, než má duše pokročí dále po své cestě. Já ti onu odpověď sdělím z čisté lásky k tobě, s vědomím, že můj život nebyl promrhán. Prožil jsem dlouhý duchaplný život plný bohatství, lásky a přátelství. A nyní se můj čas již nachýlili milí příteli.

Celý život jsem žil v přesvědčení, že žiji podle osudu, a že mám pramalý vliv na mou budoucnost. Ale teď na sklonku mého života, jsem došel k oné pravdě, život si tvoříme naprosto sami, svými myšlenkami a záměry.

Život je jako nepopsaná kniha, kterou píšeme sami, jediné, co z té knihy musíme znát, je její konec. Skončí výborně, nejlepším způsobem. Na konci bude jistě hojnost všeho, ráj, bohatství, zdravý, láska, přátelství a také jedna malá informace. Ona informace je docela malá, ale o to více důležitá. Informací je oznámení záměru, že tato kniha života má pokračování, že patří mezi sérii knih zvané Vesmír. Věz, příteli, že právě teď prožíváš ten nejúžasnější život, jaký existuje.
Autor Michael L. Brandt, 12.12.2010
Přečteno 523x
Tipy 14
Poslední tipující: Michael L. Brandt, Gabrielle, Denael, 6thSun, Lucy Susan, Asopnel, Agniezka, STIMPRE
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jestli Ti je fakt jen 16, tak je to docela hustý

19.12.2010 12:29:00 | 6thSun

cítím to podobně. Díky

17.12.2010 11:10:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí