Možná tak možná jinak.

Možná tak možná jinak.

Anotace: čeština není můj obor tak omluvte sem tam chybku a soustřeďte se na to co se vám text snaží vzdělit

Co je člověk bez strachu ze smrti bez možnosti milovat??? Je jen pouhou troskou, troskou, která je zde aby si jen docvakala svůj čas zde dole.

Je to zajímaví příběh ona ho má ráda on jí také ale ona je jej schopná milovat zatím co on ne. Ona je kráska a on?!, on je zvíře, zvíře, který se dostalo z klece a neví jak se k tomu postavit a tak je tak bez cíle bloumá a snaží se najít to co zůstalo z lidské bytosti která byla před ním… ale příliš se mu to nevede. Ještě tě to nepřestalo nudit?! Mno tak tedy pokračujeme…jde o to, že on se rozhodl před lety zničit, co miloval proto co nemohl mít pro lásku a přátelství…a tak se stalo že neměl nic a začal zjišťovat že mu divoká karta hrubě nevyšla a že je prostě namydlenej a tak se přizpůsobil tak jak bylo nejlepší v tu chvíli ale je to nej.. i teď??! Tak tudle otázečku si klade celé dlouhé probdělé noci neustále do kola, ale nic mu nepomůže jen ona je řešení ale je tu háček jak nato když on je zvíře bez citu a ona je citlivá kráska která nemá tušení, že miluje celím srdcem něco co nenajdeme v žádném slovníku???! Je to pohádka před spaním řekneš si ale bohužel pro někoho je to realita a ta se těžko přijímá. Myslíš že si na tom špatně tak si vždy vzpomeň na toho ubožáka a řekni si ještě není tak zle aby nebylo hůř a jdi dál prostě se přenes přes problém a nejdi další a udělej to samé a až se dostaneš k tomu poslednímu ke smrti tak se ohlédni a řekni si „dokázal sem to i ono a hlavně sem dokázal opětovat city které mi byli oporou“ pokud tohle budeš moci říct tak si šťastný člověk a můžeš klidně umřít beze strachu a bez lítosti budeš vědět že si něco dokázal něco co stojí za to aby si se zde mořil vším možným a říkal si že to prostě nemůžeš vzdát jen kuli malichernosti kterou to bylo vedle tvé lásky.
Autor Učitel, 16.12.2010
Přečteno 443x
Tipy 7
Poslední tipující: Liška76, Jeněcovevzduchukrásného, CULIKATÁ, Danger, Trystan ap Tallwch, Čip
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ALE ANO TOHLE BERU..PSANÍ HEZKÉ,CHYBIČKY OBČASNÉ A CO ...ASPOŃ PÍŠEŠ PROTOŽE AŤ JE TO K NEVÍŘE I V DNEŠNÍ DOBĚ..JSOU LIDÉ KTEŘÍ SE NEUMÍ ANI PODEPSAT.HODNĚ ŠTĚSTÍ..

11.11.2011 10:24:22 | Liška76

Daniel S - Snad jen....s podobně "postiženým". A já se ptám, Daniel S?, to je snad málo??Přeji Danielovi S, aby byl zdráv a nabyl nikdy nijak postižený a aby nikdy nepotřeboval fyzickou ani psychyckou podporu.Psaní pěkné.

31.10.2011 09:13:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Být věrný své malé roli je možná tím nejúčinnějším lékem na nemoci naší doby.
Brachu,život je boj,tak bojuj.

12.04.2011 22:39:00 | Danger

čau je to zajímavé a nenech se vytočit, každý dělá chyby a na blby kašli:)

22.02.2011 22:47:00 | váhy

asi máš naprostou pravdu ikdyž s tvím dílem se nemohu rovnat...

16.02.2011 22:23:00 | Učitel

Opravdu, ty gramatické chyby jsou jak pěst na oko a dělají z myšlenky guláš... ale ode mne to sedí, že?

14.02.2011 21:33:00 | Trystan ap Tallwch

Náhodou je to pěkné. Někdo není tak dobrý na pravopis, takže si z toho, co ti nepsal komentující přede mnou nic nedělej. Vážně je to moc pěkné :).

20.01.2011 18:42:00 | Čip

Mohu mít drobnou žádost? Dej si nějaký jiný nick. Pojmenovat se Učitel a přitom psát s tak děsivými hrubkami, to je jen na výbuchy smíchu a rozhodně ne na sledování nějakého sdělení v textu. A navíc - sdělení je sice zřejmé, ale nic z něj neplyne. Snad jen pokus o vyvolání sounáležitosti s podobně "postiženým".

16.12.2010 12:32:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí