Jiný pohled na svět

Jiný pohled na svět

Anotace: Poutník a jeho pohled na lidi...

Život je hra, která se nedá vyhrát, ale jen dobře prohrát…proto pokud se snažíš vyhrát nemůže se stát nic jiného než to, že prohraješ na plné čáře a s potupou.

Tak pravil starý mladík, který již dávno ví jak skončí a proč tak skončí. Ví již dost o podstatě lidí, ale ani tak je nedokáže pochopit nebo přijmout za své jejich pocity, chování. Je jako osamělý poutník toužící po osvobození a po troše klidu, ale ten přijde až v ten nejneočekávanější okamžik a zpravidla i ten nejnevhodnější. Jde o smrt, všichni o ní víme, ale nikdo o ní nemluvíme jen se letmo ohlédneme a rychle zase pádíme dál, jen abychom nebyli u ní. A až se staví pro nás tak co už jen rychle pár chamtivých prohlášení hořkých nádechů a...???! Konec???! Začátek???! Nebo vůbec nic…!!? Ten kdo si pamatuje staré pravdy ten si je nechá sám pro sebe, protože ví že je to tak nejlepší a ti kdo si nic nepamatují si rychle vzpomínají ve chvíli kdy je již pozdě na to aby zde něco měnili. Odcházejí jen se skleslou hlavou plnou výčitek jak mohli tak žít. A onen poutník?! Ten se jen usmívá nad našimi problémy dobře si pamatuje že „koloběh života“ není pojmenován koloběhem jen tak pro nic za nic. Byla mu dána šance pochopit lidi dříve než je měl šanci soudit a již ví že ať sou jací koly nejsou jen zlí nebo jen dobří již dávno pochopil že jsou složitější než se zdají i přes svou zvláštní povahu a že mají jednu úžasnou vlastnost, a to sice že znají „lásku“ která z nich dělá ty nejpodivnější a nejodolnější zvířata se kterými se kdy setkal ve vesmíru.
Autor Učitel, 16.12.2010
Přečteno 458x
Tipy 27
Poslední tipující: mikrojimbo, páááááááá, CULIKATÁ, Láďa, tato22, lullaby, Danger, ZILA78, Radek.oslov.Šafárik, Trystan ap Tallwch, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přenádherné.... :-)

05.09.2019 00:33:04 | TVOŘILKA LENKA ČAJKOVÁ

Ještě jednou jsem četl Tvoje psaní a opět se mi líbilo.píšeš hezky, něco jako Bíša :-).H.

31.10.2011 08:50:30 | Jeněcovevzduchukrásného

Tvé psaní se mi líbí, patrně si jej přečtu v klidu ještě jednou, něco mi totiž připomíná:).Prima.St.

10.10.2011 13:52:00 | CULIKATÁ

Ty starej mladíku, tobě ta čeština není až tak cizí,viď?
Dobrý:-)

25.07.2011 21:21:00 | strawbery

Je to dobře napsané ale nesouhlasím,život neni přítel
nebo nepřítel.Je to jen na tobě,co jsi urveš.Chci znamená hodně,chtěl bych nic!

10.06.2011 21:21:00 | ZILA78

Dílko výstižné,bez zbytečností říct málem vše.
Jo a s které jsi planety,že tě neznám...
Smrt a láska,obojí jde bok po boku a kdo vyhraje?
Přece ta,která veme vše té druhé...

12.04.2011 22:47:00 | Danger

Láska je jediné a to nejkrásnější co existuje napořád a kdo to to ví má největší bohatství.ST.

03.02.2011 21:21:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Co by sis měl myslet? :) Někdo to má celkem srovnaný v sedmnácti a do dvacetičtyr se neposune o píď, nebo se stane ze dne na den absolutním.

17.12.2010 07:23:00 | Unyle Pěl

no na sedmnáct let... Nevim co si o tom mám ve 24 myslet.

16.12.2010 15:27:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí