Novoroční předpověď na rok 2011

Novoroční předpověď na rok 2011

Anotace: 1. 1. 2012 si sem pro sebekontrolu kliknu, jestli budu mít čím...

.

ROK 2011 BUDE V EVROPĚ (možná i v USA) ROKEM OBČANSKÉ NEPOSLUŠNOSTI, ORGANIZOVÁNO INTERNETEM, HLAVNĚ FACEBOOKEM.

Stručné důvody:

Inteligentnější skupina střední třídy si bude stále víc uvědomovat, že z jejího krajíce neukusuje chudina, ale naopak elita a privilegovaní (tzn. jejich chlebodárci), ač to zní až šíleně „levičácky“. Američtí i evropští sociologové a ekonomové léta poukazují na to, jak se světová elita za posledních 30-50 let nekontrolovatelným způsobem politicky i ekonomicky "utrhla", jejich astronomické majetky se dnes počítají ne v bilionech, ale v trilionech dolarů. V takovém množství jsou tyto peníze paradoxně nepoužitelné.

V současnosti je např. zajímavé sledovat protesty českých lékařů, nebo studentů v Anglii, kterým 3x zdražili školné. Jsou to děti anglické střední třídy, ...a podobné nepokoje budou v Evropě probíhat i v roce 2011.

V ČR máme také problémy, namátkou: předražený benzín, nafta, plyn, elektřina, byty, mizerné školství, mizerné platy, mafie prorostlá do státní správy, předražené státní zakázky, nefungující soudy a policie, totalitní chování zaměstnavatelů, totální drzost lichvářů, ustupující lékařská péče, předražené léky a lékařské přístroje... však si zbytek doplníte sami. Oficiální verze Kalouska, Nečase, Klause & spol. zní - je to tím, že si to lidé sami prožrali, ...jako Řekové. Kéž by vám cukroví v krku zaskočilo, hamouni!

Fota zde:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1012/novorocni-predpoved-na-rok-2011

___________

http://kutnohorsky.denik.cz/ze_sveta/britska-dolni-snemovna-schvalila-zvyseni-skolneho.html
Autor Aťan, 26.12.2010
Přečteno 403x
Tipy 9
Poslední tipující: Iv, Yendas, Špáďa
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

P.s. Ty předpokládáš,že dáš možná do 1.1.2012 enter do zastavárny?
Těbůh teda :-) Čekají nás krušné časy :-(

05.01.2011 01:20:00 | Iv

Jooooo,velký souhlas,jako podstřední třída,to již nějakou dobu pociťuji na vlastní kůži.
Dřív jsem si říkala-ať si bohatí užívají,co si vydělali,vždyť si to zaslouží.Ale když mi konečně došlo,jak to většinou vydělali...
Šoda mluvit :-)

05.01.2011 01:16:00 | Iv

pšššt! ...nebo si ji Kellner taky koupí, hernajs...

26.12.2010 22:21:00 | Aťan

Opr.2: Boeing, tryskáš vyhodil...

26.12.2010 17:22:00 | Aťan

Oprava: Keller - ne Kellner. Trochu mě rozhodil mě ten jeho nový tryskáč, co dostal k Vánocům:

http://byznys.lidovky.cz/kellner-vymenil-obycejny-tryskac-za-luxusni-a-prostorny-boeing-p85-/ln-doprava.asp?c=A101011_125434_ln-doprava_kik

26.12.2010 17:19:00 | Aťan

:-)) ...že jsi někde viděl moje ušatý foto??? Ústředna pátrá...

1% fakt nezchudne, v 1000 postelích najednou stejně spát nemůže. Někdo uvádí, že je na světě 6000 členů elity. Kellner studoval ve Francii, tu má zmáknutou nejvíc, a taky tápe mezi 300 až 400 členy elity ve Francii. Oni jsou fakt snad neviditelní. :-))
Pár desítek miliardářů v čele s Gatesem jsou z různých pohnutek filantropové, organizují charitu, ale to určitě životní úroveň podtřídám nezdvihne, je to jen záplatování děr.
Sio, uvědomuješ si, že ve svém věku prožíváme dvě odlišné doby, a přesto na zvraty velice zajímavé? :-) Krize všechno urychlila, na průšvihy je víc a zřetelněji vidět.

26.12.2010 17:07:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí