Chvilkové štěstí?..

Chvilkové štěstí?..

Anotace: Zamyšlení hluboko do citů člověka..

Člověk.
Jako živá bytost.
Dýchá, žije, cítí.
Lidé jsou různí, ale v podstatě jsou všichni stejní.
Liší se jen barvou pleti, barvou vlasů, vzhledem, stylem vystupování, ale někde hluboko uvnitř. V jejich duši, si každá živá bytost na této planetě přeje jediné. Najít lásku a spokojeně umřít s pocitem, že splnil vše důležité, proč se zrodil na tento svět. Najít lásku a vždy, když ji zahlédnete, roztřese se vám hlas a vaše tělo pokryjou kapky potu z nervozity. Lásku, která zaplní prázdné místo ve vašem srdci. Lásku, která jiskří nadšením a vyvolává ve vás uspokojující pocit, že jste našli to co jste tak dlouho a usilovně hledali a teď jste konečně šťastní.
Ale dávejte si pozor.
Štěstí, jenž na povrchu vypadá nezničitelně, je to nejkřehčí a nejzranitelnější. A proto pečlivě uvažte každé své rozhodnutí, svůj čin, své slovo, protože pak se vám může stát, že o všechno mrknutím oka přijdete.
O štěstí jenž vás naplnilo.
O lásku jenž vás naplnila.
A vy budete zase bloudit. Bloudit světem poznání a hledat to, co jste ztratili.
Věčné hledání.
Nekonečné poznání.
Autor Nivanka, 26.12.2010
Přečteno 478x
Tipy 7
Poslední tipující: Caelos, Helena Lovecká, ewon, Wasek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nádhera, díky ... je fakt poznat, že mladé duše, které se rodily v poslední době na tento svět, mají narozdíl od nás už dobře upgradovaný software :-) ST

05.01.2011 11:49:00 | Helena Lovecká

tyhle úvahy jsou někdy takový... no jsou jich tu tisíce... Prostě jsou normální.
Ale přišlo mi na ní něco až hluboce filozofickýho:

Lidé jsou různí, ale v podstatě jsou všichni stejní.

Většinou to cítím, tak že to první vyhrává... ale na tom druhym se dá stavět.
(a nemyslim tim, to, že když, se vyrobí nějaký auto, tak se tam každej vejde, protože jsme všichni vpodstatě stejný :-)

28.12.2010 21:30:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí