Čas zahojí i velké rány, ale jizvy zůstanou

Čas zahojí i velké rány, ale jizvy zůstanou

Anotace: Bolest na duši...Prosím, piště kritiku :) Děkuji...

Mozek, úžasná "věcička", umožňuje nám mnoho fantastických věcí v živočišné říši nevídané.Na druhou stranu-nemůžeme ho nějak moc ovlivňovat.Nemůžeme si říct "Tak a tuhle vzpomínku si smažu."...Je to, ale pěkný námět na sci-fi film.
Všechny bolesti na srdci, pocházejí z mozku.Paměť, ano, ta za to může.Všímám si, že si pamatuji široké spektrum věcí, ale mám pocit že převažují ty záporné.A proč?Je to snadné, špatné zkušenosti v nás nechají hlubší ránu.Bylo by krásné mít v mozečku, takový koš, jako na ploše monitoru.Jen tam přetáhnout "nechtěnou" složku a dát "Vysypat koš"...To by byl panečku život!Jenže realita je jiná, bohužel.Proto se musíme naučit žít se vším všudy.Nejjednodušší to mají lidé, co se nad strasti plnými situacemi umí povznést a s klidem je přejít, což sem například já.Jenže, tohle také nejde "provozovat" věčně.Jednou se musí pohár přelít...A v případě že k tomu u mě dojde, tak si dost ničím život.Začnu mít návaly upřímnosti a to pak nevím kdy mám dost.Ke všemu sem podrážděná, takže při sebemenším náznaku buzerace vypěním a už je tady hádka.Takovýhle emocionální výpadek většinou trvá zhruba 3 dny...Jenže, námět zněl "Bolest na duši"...Podle mého nejzdravějšího úsudku, je tahle bolest horší než ta fyzická...Protože, když se někdo řízne do prstu, tak se to zahojí a zůstane jen jizva, jenže když nám někdo ublíží, tak nás to změní.Nechá to na nás stopy, už nikdy nejsme stejní, ovlivní to náš budoucí život...
Autor Sad Devil, 27.12.2010
Přečteno 467x
Tipy 3
Poslední tipující: Helena Lovecká, Ovádko
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tohle znám ... a kritiku psát nebudu, tu si jistě dáš sám/a nebo ji najdeš všude kolem ... laskavosti je málo, tu je potřeba si dávat :-) ST

05.01.2011 11:46:00 | Helena Lovecká

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí