Žijme

Žijme

Anotace: Každý den žijme naplno jako by byl poslední.

Byl nám darován život, tak proč nežít?
Život máme každý jen jeden a další už nedostane, tak ho berme takový jaký je a prožijme ho co nejlépe.

Zahoďme za hlavu všechny zbytečné starosti a problémy, radujme se z maličkostí. I když jen svítí sluníčko je to důvod k dobré náladě. Buďme přátelští, pomáhejme lidem kolem sebe třeba jen radou, nepodporujme pláč, blbost, aroganci, zášť, ale hlavně rozdávejme úsměv, vlídné slovo, ale i klid a pohlazení. Nic to nestojí a úžasně pomáhá. Nejsou důležité hmotné statky, ale spokojený život.
Kdo je ve stresu, ten nežije, ale jen přežívá.

Vždyť je to tak jednoduché.
Autor Jarka, 08.01.2011
Přečteno 459x
Tipy 8
Poslední tipující: Yendas, NikitaNikaT., To je ONA
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Yendas - ano v určitých situacích to jednoduché není. Ten závěr je psán s nadsázkou. Ale jde opravdu o to netrápit se tím co změnit nemůžeme.

13.01.2011 11:48:00 | Jarka

Není to tak jednoduché, ale přesně o takový život se snažím a snad se mi to i poslední roky z velké části daří. Takový přístup bych přál opravdu všem. Jsou věci, které člověk nezmění a pokud ví, že je opravdu změnit nemůže, tak nemá smysl se tím do nekonečna trápit a je potřeba žít z toho, z čeho kdo každý může. Citlivější lidé, jako jsem já to asi mají těžší, ale sám vidím, že to může fungovat, pokud si věci člověk v hlavě urovná. Úvaze dávám ST.

12.01.2011 12:38:00 | Yendas

Ač dalo by se to ještě maloučko rozvést, já jsem s Tvým dílkem spokojená. Dobře čtivé, zamyšlenkové, poučné a jen jsem si povzdychla při myšlence na jisté osoby... chjo, kéž tohle by četly. ST!

09.01.2011 20:43:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí