City

City

Anotace: No sám nevím k čemu bych to přiřadil. Mohla by to být úvaha.

City, co jsou to city, co je to síla osobnosti. Jak se pozná, že je člověk silný, jak se pozná, kolik toho vydrží?! Kladu si tuto otázku už řádku let, říkám si proč já, proč se mi to děje. Na venek jistý a stabilní uvnitř rozbitý zničený na prach. Opravdu vydržím hodně, slyšel jsem věcí, ale i to mě bolí. Vypadám jako ignorant, přetvářka to možná ano, možná ale i taková ruina co je ve mně. Kulisa venku vypadá sice krásně, ale vnější vlivy, které mě trápí a pomalu drtí, ze vnitř kulise nic neudělají. Je to dokonce lepší než někoho mučit, stačí, jen aby se sypal a drolil sám ze vnitř. V životě jsem slyšel spoustu cizích osudů, bolestí, a trápení, beru to jako vlastní. Všechno se to ve mně kupí, je to jako kyselina, která žere všechno kolem. Leptá to ony obité stěny, kde místy jde vidět cihla. Všude prázdno jen omítka a ta neviditelná kyselina, díky níž se to všude rozpadá. Tato místnost je všem skryta, maskována krásnou kulisou neuvědomění, leží v hloubi zapomenuta a schována, aby ji nikdo neviděl, tam každý schovává svůj nepořádek, své smetí. Je to jen jedna místnost z mnoha jiných. Je to jediná místnost, která tíží a umí ublížit.
Autor Frouzí, 09.01.2011
Přečteno 343x
Tipy 5
Poslední tipující: Lucy Susan, ewon, Zdenka S
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

co na to říct? má to tak každej nebo jen někdo?
a proč o tom člověk nejčastějc čte anonymně na netu?
divnej svět.
Dřív jsem to netvrdil,
ale je potřeba mít víru (a občas chodit sáňkovat, jak by řekla pamp_elka)

10.01.2011 15:41:00 | ewon

zdání může klamat. i ten nejtvrdší kámen je uvnitř křehký. a není dobré si hrát na něco, co ve skutečnosti nejsi, to ti za to nestojí

09.01.2011 22:23:00 | Zdenka S

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí