Život a co k němu patří

Život a co k němu patří

Anotace: je to divný, ale musela jsem to sem napsat

ŽIVOT
Když tak sedím a přemýšlím o životě, nemůžu najít jedinej rozumnej důvod proč jsme tady. Hodně lidí říká ,,nejradši bych tady nebyl'' Já mu to rozmlouvám, ať není debil. Jenže proč?! Dyť já bych tu někdy taky nejradši nebyla. jsou chvíle, kdy mi smrt připadá jako to nejlepší řešení.

MÁ CENU ŽÍT??!
Přesně tak, má to vůbec cenu? Dyť akorát prožíváme trápení, smutek, bolest a tak málo radosti. Radost, nepodstatná část našeho života, je jí tak málo, a přesto je tak cenná. Bolest? Tý je všude dost. Celej život žít v naději, a pak přijde den, který všechny ty naděje kterých jsme se drželi veme, a zakope je hluboko.

LÁSKA
Jo, láska hezký slovo. Takový magický, jakoby měla v sobě spoustu síly a něhy, ale i bolesti a trápení. I šťastná láska bolí.A co teprve nešťastná to je největší peklo na zemi. Sedět vedle toho člověka, letmo se ho dotýkat. Žít jen ze snů a představ s ním, a vědět, že mě bere jako každou jinou kamarádku je neskutečná bolest. Kdo to nezažil, neví, o čem mluvím.
Autor Šárie, 25.01.2011
Přečteno 402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí