Život je boj a sebevrah je ulejvák

Život je boj a sebevrah je ulejvák

Anotace: Další článek z mého blogu na téma "Sebevražda"(www.pipinkoviny.blog.cz)

"Život je boj a sebevrah je ulejvák" přesně tenhle citát to krásně vystihuje, všichni ostatní mají tu sílu žít.Tak jaký je TEN důvod tohle všechno ukončit?
Jendou mi bylo řečeno: "Vždycky se najde nějaký důvod proč žít...I kdyby to byla jen vůně květin".Ta osoba měla pravdu, ale když se ohlédnu za svým dosavadní životem, tak jen vidím důvody proč s tím skoncovat, nikoli však důvody proč žít.
Po mé druhé snaze se sprovodit ze světa o něco dříve se objevil člověk, který mi ukázal co všechno bych způsobila svou sebevraždou.Řekl mi, abych nebyla sobec, jsou lidé co mě nemají rádi, ale jsou lidé co ano.Jak by si mě asi pamatoval bratr?Jak moc velké problémy bych způsobila rodině...
Tyhle slova mi otevřeli oči, proč se zachovat jako zbabělec a nemít sílu něco dokázat,zničit veškeré sny a touhy.
Nevěřím, že je nějaký důvod, i kdyby byl sebevětší, který byl stál za smrt.Přijít o ty hezké chvilky, které na nás v budoucnu čekají, za to TO nestojí.
Neopětovaná láska,problémy v rodině, smrt někoho blízkého, ani nic podobného byl nemělo znamenat ukončení života.Na první pohled se zdá, že takovéhle potíže nemají východisko, ale opak je pravdou.Vždy to má řešení, VŽDY!!
Je zase pravda, že většina vidí jen jediné východisko a pokud se odehraje smrt někoho milovaného, je jasné že ten dotyčný touží být zase s tím zesnulým.Každý nese za svůj čin zodpovědnost a jediné co nám zbývá je jeho rozhodnutí respektovat...
A co takový pokus o sebevraždu?Je to jen poslední výkřik o pomoc?Nebo jen marný pokus...???
Mým životem se přehnali 2 sebevraždy.Nejdříve to byla má 16ti letá kamarádka, která před sebou měla dokonalou dráhu básnířky a ta to ukončila kvůli klukovi, jak banální.Vyřezala si jeho jméno na ruku a čekala než vykrvácí...
A druhý byl kamarád skoro 18 let a ten zas mohl něco dokázat v kreslení, pro změnu měl nějaké problémy doma.Ten se postavil před vlak(Ten pocit bych zažít nechtěla a to že měl tak velký odhodlání čekat na vlak a ani se nehnout).
Zajímalo by mě, jaký jen nejúčinnější sebevražda.Jestli oběšení,podřezání,předávkování léky...
Je statisticky dokázané, že většina teenagerů(holek) používá podřezání a naznačuje tím svojí odvahu,sílu a odhodlání, i když to používají jen jako jakési vyhrožování a že to myslí vážně.
Jak je to u kluků, to netuším, ale tam je vyšší počet sebevražd než u žen.To o kdečem svědčí...
Hold jsme mi holky větší sraby nebo máme větší chuť do živo
Autor Sad Devil, 27.01.2011
Přečteno 729x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je opravdu krásně napsané.... ano sem stejného názoru... vždy je pro něco žít... nebo pro někoho.... a děkuju ti... todle mě opravdu osvětlilo pár věcí.... moc ti za to děkuju.... :)

14.02.2011 21:57:00 | katkabloom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí