Život je krásný..?(!)

Život je krásný..?(!)

Anotace: jednou takhle dneska

Televizní zprávy na Nově – vykradená prodejna, sražené děti autem, srážka na dálnici – 6 lidí zemřelo, zřícená hala – samé pozitivní zprávy!
Vždyť na tom světě není jen zlo, násilí a podrazy! Nebo snad ano? Já sama zrovna teď nevim – na gymplu nenaučitelné předměty, kluci, co slíbí, že příjdou do baru, nepříjdou, kamarádi nadávají a pomlouvají, rodiče chtějí vzornou dcerku a prarodiče a příbuzní od kterých byste chtěli aspoň trochu podpory, tak nechápou váš život.
Možná si za tohle můžu sama. Možná takový ten svět je. Začíná mi to být jedno. Začínám tím životem bezcílně plout.

Život je krásný - padající vločky na váš obličej, hřející sluníčko, radost, když se vám povede zkouška, endorfiny, když vyběhnete na jeden zátah kopec……
Život je krásný – ale ten návrat pak už ne.
Autor Kira Haulie, 10.02.2011
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

chce to nekoukat na novu. Mám teorii, která je tak šílená, že by mohla být pravdivá. Zprávy byly vynalezeny pro vampíry. Pro lidi, který nemůžou bez krve a mrtvol existovat, všechno ostatní je pro ně nuda. Denní porce krve. Jako nutely. (jo a taky emocí, to bylo dřív)

A ti co tohle nemusí, tak ať to nesledují. (já se tomu bohužel taky občas neubráním). Nicméně zprávy nejsou realita. Dnešní den se stalo milión věcí a oni vybrali 4, kde je nejvíc mrtvol. Za mě nakonec zpráv dávali zvířátko jako zákusek. Prostě realita taková není.
To ostatní těžko hájit. Jsem kluk a mám rodiče. A šest neudělanejch zkoušek. :-) Člověk asi holt musí najít vnitřní sílu. (asi v hvězdnejch válkách nebo kde) :-)

10.02.2011 22:39:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí