Přátelé

Přátelé

Anotace: Je zajímavé jak se lidi dokáží změnit z vteřiny na vteřinu

Přátelé? Kdo to je přítel a kde ne? Je to osoba mně blízká ? Nebo jen člověk kterého vídám jednou za čas a myslím že je přítel? A nebo je to jen jakýsik druh parazita co se snaží ze mně vysát ochotu a obětavost a pak zneužít proti mně ? Nwm podle mně přátelé jsou lidé kteří už tu nežijí a nejsou mezi námi ... pokaždé když jsem na vážkách vzpomenu si na přátelé co by dělali oni kdyby tu byly .. a věru funguje to ... Ale když dám na rady lidí tzv. přátel co tu jsou tak se vždy něco zvrtne .. jo někdo si může pomyslet že mám blbý známý ... ne nemám .. hledal jsem přátelé dlouho ve všech skupinách a partách a různě věkově staré a jak to dopadlo na nic ... průšvih jak mraky ... takže radši budu bez přátel obklopen parazity a budu žít život bez chyb než dělat vola poslouchat hlas z venčí :-D a dělat životní chyby jinak myslím že přátel by si lidé měly vážit a neměly by se přetvařovat ... a když se chtějí přetvařovat tak bacha to jsou ti paraziti ... a těch je všude plno ... nwm jak někdo může říct že má nejlepšího přítele nebo přítelkyni a pak se jí nebo jemu vysmát do obličeje ... o5 tu platí staré dobré udělej si sám a máš klid , na nikoho se nespoléhej a bud sám sebou .. bud kurva neb ostaní jsou větší kurvy než ty .. většina z vás se mnou nesouhlasí ale zamyslete se nad svými přáteli a pak mi sem napište budu rád o tomhle tématu se dá hodně konzervovat :-)))))
Autor MailMann, 12.02.2011
Přečteno 403x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí