Maska

Maska

Anotace: Možná jste to taky zažili ...

Taky se vám už někdy stalo, že jste někde seděli s klukem po své pravici, kterého dobře znáte, ale momentálně pociťujete pocit, že toho kluka vůbec neznáte? Už jste si taky dali tu otázku: „To je doopravdy takový debil?!“ Přemýšlela jsem nad tou větou, kterou jsem nedávno hodně krát slyšela, a …
Fajn, někteří kluci to prostě mají v povaze, být ti nejlepší, ale vlastně jsou to největší tupci v místnosti. I když se nezdá, těchto kluků je poskromnu.
A je tu druhá skupina… Kluk, který si pečlivě hlídá svou masku. Nikdo pod ní nesmí nakouknout, aby se někdo náhodou nedozvěděl, že má city. Ve zkratce řečeno- ve společnosti je bezcitný lovec, ale ústraní jsem normální kluk s city. A i teď vás napadne otázka: „Proč mají tu blbou masku?“ Popravdě, taky by mě to zajímalo.
Myslím, že tohle by zajímalo hodně lidí. Zrovna nedávno jsem měla podobnou zkušenost. Byla jsem s kámoškou na akci. Měla tam sebou kámoše. Po tom, co do sebe hodil pivo, se rozhodl si jít zakouřit, jsme začaly hlasitě přemýšlet. „Hnusí se mi!“ „Třeba takový není. Třeba se s tak chrání.“ A první správná odpověď. Kluci se s tou maskou chrání. Chtějí udělat působivý dojem. Ale často se jim to nedaří.
Druhá možná odpověď? Vrozený Instinkt. Je takový pořád- radši. Co kdyby náhodou…?
A třetí skupina kluků. Kluci, kteří si na nic nehrají a projevují se tak, jací doopravdy jsou. Ale musíme si přiznat. I těchto kluků je hoooodně poskromnu.
Autor Mentolka, 19.02.2011
Přečteno 304x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí