Vlády,vládnutí a my.

Vlády,vládnutí a my.

Anotace: ach....jak daleko je spravedlnost a moudrost od lidí...

Vzdouvají se moře...naše moře lidské běsní a hází sebou jako zběsilé,břehy začali nám býti těsné není už kam jít-kde hledat spravedlnost a moudrost u lidí.Tak si popovídejme o vládě ,vládách a vládnutí mezi lidstvem a národy kolik jich jen je.
Odkud jsme vyšli...od moudrých rad a rozhodnutí starších členů kmenů a náčelníků v dobách po roce 2370před naš.let.Přes městské vlády.. dále přes autokraty a krále a senáty a diktátory,inkvizice...panské jednoty a stavy,po monarchie a parlamentní demokracie zkusmo přes vládu přímou ďábla na Zemi...fašismus a komunismus ...ke svobodám daným ústavou většiny národů až po ekonomický komunismus v Číně a naše demokratické rady starších/volených/ mužů a žen do novodobých senátů a parlamentů.........jak žalostné byly a jsou všechny výsledky a dopady těchto lidských vládních struktur a systémů na život jedince i celku i planety je žřejmé, při každém doteku světla očí všech lidí po raním probuzení ........... .
Co s tím vším kam se obrátit kam se ubrat pro pomoc a radu.....skutečně nikdo z politiků,fizofů,kněží,učenců a vědců nemá radu jež prospěje churavému lidstvu? ........NE SKUTEČNĚ NENÍ NA PLANETĚ ČLOVĚK KTERÝ BY UNIVERZÁLNÍ RADU A S NÍ SPOJENOU SÍLU A VŮLI K JEJÍMU PROSAZENÍ MOHL LIDSTVU POSKYTNOUT-NIKDO TAKOVOU RADOU NEDISPONUJE A NIKDY NEDISPONOVAL..smutný ale pravdivý fakt!!!
Základní poučce o tomto faktu se "mocní" tohoto světa smějí:Člověk panuje nad člověkem k jeho škodě.“ (Kazatel 8:9)No ale žít přece chtějí všichni lidé,děti muži a ženy...jak ale žít a neničit,vládnout ale neškodit,pěstovat a nasytit,vyrábět ale nedrancovat.
To jsou otázky spojené s cílem této úvahy.........a sice předáním vlády nad Zemí-planetou... z rukou lidí do rukou skutečného a žijícího Krále,který prokázal přes nespočetné věky a jeho podíl na vzniku planety a utvoření nás lidí,že je tím nejvhodnějším a není Bohem ,ale je Králem.
K čemuž se vztahuje část Písem:Dokud nepřijde Šilo; a jemu bude patřit poslušnost národů./1Moj.49:10/
Pro ty hledavší a bádání chtivé:najděte si druhý Žalm a čtěte tam je řečeno co Šilo-dítě vyrostlé v Krále za našich dnů vykoná.
Tak pokud sis to přečetl tak víš že předání moci může probíhat dvěma způsoby:1-lidské vlády se rozpustí a dojde k nenásilnému převzetí a nápravě všech věcí.
2.a to skutečně stane protože bod č.1 je nereálný,tak budou všechny systémy lidské zrušeny mocí a silou Krále a jeho vojska...jak silné je toto vojsko?/čti si Izajáš 37:32 až 38/to byl jeden voják této armády a kolik jich je celkem?Počítají se na stamiliony/Zjevení Jana 19:11-21/ .Tak,aby si naši agnostici moc neodpočinuli v těchto ničemných čaech tak budeme pokračovat v rozebrání vlády a cílů vládnutí.
1-cílem vlády je ochrana mírných lidí toužících po spravedlnosti.
2-cílem je zbavit všechny lidi strachu ze smrti a umírání a stáří a nemocí..nástup neskutečných svobod pro tolik zotročené lidstvo ve smrti.
3-ochrana a správné hospodaření s planetou a vším na ní a v ní a nad ní.
4-odstranění všech následků našeho ničemného vládnutí na planetě.
5-nastolení skutečného míru a klidu ne z lidských rukou ,ale z rukou Krista potažmo jeho Otce,který nám ho poslal.
Tak proti těmto cílům a záměrům se staví jako jeden vládci,také každý jedinec podporující jak-koliv lidské vlády... jejich revoluce,války a systémy.
Teď to víš-víte,přečti si "evoluci" ještě jednou,podívej se do světa do parlamentů na vlády....už se ti chce brečet!!???nebo toužíš po stejném postavení jako mají tito "mocí" nemocní lidé!!!???
Rozhodni se moc času už nemáš synku,dcerko člověče.
Není středních cest...NO NENÍ...a všechna díla na Zemi a archivy a oblasti 52 a "sórok pjať" budou za pár měsíců a dní vyskladněny a všechny tajemství vražd a archivů zcela odtajněny- nebude nic co by sis nemohl ověřit... .protože již nebude nikdo kdo by tyto informace tajil-lidské vlády!
Žalm 2:Rozbiješ je železným žezlem,
jako hrnčířskou nádobu je rozrazíš na kusy.No... to je "osud"-konečný stav neuspokojivého a tragického vládnutí člověka nad člověkem.... .
Spravedlnost a moudrost od lidí je tak daleko vzdálená... . Hledej a najdeš.
Autor lamar.c, 19.02.2011
Přečteno 495x
Tipy 2
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Má to šťávu.

21.02.2011 08:11:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí