Jen pár vět

Jen pár vět

Anotace: O mém životě a uvědomění si toho kdo jsem.

Jen pár vět. Raději být zvíře jak být jako člověk. Lidé jsou o hodně větší mrchy než zvířata. Mrtvých se neboj, boj se živých ty můžou ublížit o hodně víc než mrtvý. Již se těším zas až půjdu do své oblíbené metalové hospody kde mám samé cvoky, co jsem jako já. Již je to pár let co jsem zjistil, že mám jiné názory na život, na lidi, na módu než například mojí spolužáci. Raději budu sám sebou, než abych jsem se přetvařoval. To bych, jsem sice mohl ostříhat si vlasy, dát pryč mojí bradku ale to bych, jsem to nebyl prostě já. To co mám, to v srdci prostě nejde se toho zbavit, miluji to. Nyní bych jsem to již neudělal stačilo jak mě pobláznila jedna slečna jménem Tara mam o ní hodně básní ale to jsem prostě nebyl já a ani jsem nebyl tak šťastný jako jsem nyní. Raději budu nosit kanady, své oblíbené černé oblečení s kapelama, hrát hry na pc, zajdu si s kámoši na pivo, budu vystupovat jako šermíř než abych jsem se před někým přetvařoval to již nemám zapotřebí o hodně lepší jak moji spolužáci. Jsou lidé kteří, mají jiné životní hodnoty než já…
Autor Vlk v rouše, 25.02.2011
Přečteno 395x
Tipy 6
Poslední tipující: la loba, Alexej, Kristine Clary-Aldringen, Elesari Zareth Dënean
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No řekla bych že je dobrý zůstat sám sebou...vlkem či hadem?taky nechci bejt člověk...tak snad v příštím levelu:-)

15.03.2011 22:14:00 | la loba

Myšlenka sice nepříliš výjimečná, ale nebýt té hromady pravopisných chyb, tak docela pěkně podaná. ;o) Pár vět někdy stačí.

28.02.2011 18:45:00 | Kristine Clary-Aldringen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí