Moje úvaha...

Moje úvaha...

Anotace: Jednou jsem v hodině neměla co dělat, a tak jsem si vzala tužku a papír a začala jsem psát...Vyšla z toho úvaha...A protože jsem měla ne moc dobrou náladu, je to spíš o problematice.... Konec konců posuďte sami..:

Že by byl opravdu konec světa? Jestli ano-nedivím se...Jestli ne- proč se skoro všechno se*e, kazí, skoro nic není tak, jak bychom chtěly? Vždyť to už snad ani není možný, aby ve světě bylo tolik smůly a skoro žádné štěstí...=/
Štěsí se stává většinou jen tomu, kdo ho má až dost a další nepotřebuje. Většinou jsou to zazobaní lidi, kteří už neví, co z penězma a ještě jsou takoví hamouni, že si pořád a pořád hrabou do kapes.
Nechápu to....Ne a ne!! Možná to ani pochopit nechci! Taky proč? Vím, co se děje za nespravedlnost a myslím, že nejsem zdaleka jediná...
Hodně lidí nad tím kroutí hlavami, ale kdo s tím může co udělat? Jen ti, co jsou ve vládě a co mají takovou pravomoc, ale ti jsou hamižní, takže s tím nic neudělají...Je to zamotané a nepovedené...Je to celé převrácené...
Kdybych mohla a veděla jak, tak bych to změnila....Jenže jak???
Kolikrát se ptám, proč je vlastně tenhleten život..Tenhle ten svět, tyhlety zákony, ať už přírodní a nebo stanovené vládou, zbytečné věci, které se řeší až příliž a naopak věci potřebné, které se ani kolikrát neřeší, různé nemoci, chudoba atd..Asi bych tu byla dlóóóuho, než bych to všechno vypsala...Ale ptám se...PROČ???
Kdo na to zná odpověď? Řekla bych, že asi nikdo....Bohužel...Tak PROČ?
Autor Pipsina, 02.03.2011
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý svého štěstí strůjcem. Před pár lety jsem si taky myslela, že celý svět je na hovno a nic není, jak by mělo být. Jenže pak se stalo pár věcí a já jsem si uvědomila, že si za spoustu věcí můžu sama. Změnila jsem se a změnil se i svět kolem mě, lidé začali být milejší a přívětivější a spousta věcí šla výborně. Netvrdím, že se nikdy nic nepokazí, ale je nutné to brát s nadhledem, i když je to v dnešní době složité.

06.03.2011 18:49:00 | Lili Holiday

no, nic s tím v dnešní době neuděláme :/ ale jinak bych ty lidi se štěstím a naše české politiky hodil do jednoho pytle ;)

05.03.2011 19:43:00 | Richter Rosenheim

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí