Ještě si hrají ...

Ještě si hrají ...

Anotace: ... a jsem za to moc ráda!:-)

Po delší době jsem šla navštívit svoji babičku. Sunu si to takhle v tom skoro jarním sluníčku z jednoho konce
městečka na druhý, koukám plna touhy po prvních kvítkách v zahradách - a tu se zarazím.
Na cestě byl ON. Ten, se kterým jsem trávívala spoustu
svých dětských dní, vlastně v jednom období na mě před domem čekával denně.
PANÁK.
Byl tam, na cestě, vyobrazený barevnými křídami, s celým svým číselnatým tělem a kulatou hlavou a smál se mému údivu. Z jedné strany na něj házela oko malá žirafa a z druhé strany ho sledovala větší žirafa.
I ony byly půvabné a vrtěly hlavou nad mým překvapeným obličejem.
,,Co se divíš ...?Děti si stále ještě hrají...!"

Opatrně jsem je i s panákem obešla, plna nenadálé radosti. Když já už ho neviděla tak dlouho! Já už ani ty děti venku neviděla tak dlouho!
A přece si ještě hrají.
Přece to ještě umějí.

Dokonce jsem i přestala hledat ta jarní kvítka.
Myslím, že nález panáka mě uspokojil daleko víc než případný nález tisícikoruny:-)
Autor Zefi, 03.03.2011
Přečteno 389x
Tipy 20
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Lucy Susan, Helena Lovecká, Bambulka, ziriant, teď už nikdo, Kapka, ewon, Dota Slunská, Zasr. romantik, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to věřím a též mě to těší...*:)

25.05.2011 19:22:00 | PIPSQUEAK

Hezké, jak dokáže dětská hra připomenout nám tolik známého a zároveň už bohužel tak vzdáleného.

18.03.2011 21:17:00 | Lucy Susan

tak ať nám připomínají, že i my si chcem (a můžem) i v dospělosti hrát :-) ST

09.03.2011 21:04:00 | Helena Lovecká

To jsou krásné připomínky našeho vlastního dětství ... je to něco jako potvrzení, že "svět je ještě v pořádku" ...jsem ráda, za toho panáka ...i za to, že tahle "obyčejná" věc dokáže udělat tolik radosti ...dík ...

06.03.2011 20:53:00 | Bambulka

Otázkou je, jestli si stále umíme hrát i my. A já doufám, že ano :-)

05.03.2011 23:14:00 | ziriant

A že sis chvilku nezaskákala, babička by na vnučku jistě počkala! ST!

03.03.2011 19:59:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí