Dárky k dětem putují již dnes 8.března do Plzně do autistického zařízení.

Dárky k dětem putují již dnes 8.března do Plzně do autistického zařízení.

Anotace: Děti autisté, potřebují mnoho lásky a trpělivosti,proto dvojnásobné pohlazení směřuje k nim. Nebodujte, jen čtěte. V Motole na dětské onkologii byl již dárek dětem předán - čtěte malý průřez návštěvou ZDE.

Vážení literáci Mbonita mě požádala abych zde uveřejnila několik jejích slov z předávání dárků na dětské onkologii v Praze v Motole, přijela plná dojmů se kterými se s námi rozdělila ve vzkazíku, cituji:


Jindřiško
jsem moc ráda,že vše došlo v pořádku.Ta návštěva na onkologii byla opravdu silná.Ty děti jsou tak krásné a statečné ve své bolesti.Prostě nádherné bytosti.Srdce mi plakalo,ale měla jsem úsměv v očích,když jsem viděla ta malá sluníčka radosti v jejich očích,zvídavost i zvědavost ,kdo to přišel:-)
Povídala jsem si s nimi i s tamním personálem.Přišla jsem posílena,plna štěstí.Děkuji za tu chvíli,za ten společný prožitek,protože sama vím jak tahle nemoc je zlá..pocítila jsem ji na vlastní kůži.Znám ji hodně zblízka a proto jsem chtěla tyhle děti jít potěšit,podpořit a rozesmát.

Jitka



LITERÁCI DĚTEM

Kniha Veršovánky pro mazánky a dvě kresby v rámečcích, již dnes 8. března 2011 putují poštou do dětského autistického spektra MOTÝL v Plzni. Jind.
Autor carodejka, 07.03.2011
Přečteno 478x
Tipy 12
Poslední tipující: strawbery, Oťas, Tamara, ilona, umělec2, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Danger... ano ženy jsou lvic,...úsměv.

06.06.2011 15:41:00 | carodejka

Holky neplánujete založit politickou stranu Modrásci...vám bych věřil ,protože máte srdíčko na správném místě.Ať děláte cokoliv,hodně zdaru.

07.04.2011 18:40:00 | Danger

Jituš, nádherně jsi v komentáři napsala, dky za tvá slova i činy.))

15.03.2011 16:38:00 | carodejka

Děkuju vám všem za slova co tu píšete a věřte mi,že mně je velikou ctí,že znám lidi jako jste vy.
Ono slovo charita se občas velmi zprofanuje..ale já tohle nazývám s láskou konání dobra,protože to není o výši daru,ale o lidskosti,empatii,citu,sounáležitosti a hlavně lásce a pravdě v nás.
Jsme silní i zranitelní,jsme zdraví i nemocní..ale pořád bychom měli být lidmi.

12.03.2011 16:48:00 | Mbonita

Petr Hanka...moc krásně si to napsal, Petře a jsem moc ráda že je spousta dobrých lidí a je fajn tahat s nimi za jeden provaz.)))

11.03.2011 23:04:00 | carodejka

šuměnko, Tamaro...ta návštěva musela být velmi emotivní, když jsem četla řádky Mbonity, měla jsem slzy v očích a úzkost mi svírala hrdlo. Jsem moc ráda že tu jsou lidé, co konají pro dobrou věc.)))

10.03.2011 20:10:00 | carodejka

Velké dík, Vám oběma....slyším z dálky dětí smích a vidím očka jiskrná.To pro všechny je ta největší odměna:-)

10.03.2011 18:58:00 | Tamara

Bonitka je empatická duše...
popsala to tak, že jsem tam s ní téměř byla..všechny emoce a krásna okamžiků...
díky Vám oběma!

10.03.2011 13:05:00 | šuměnka

umělec2...Ano, ani se ti v dnešní době nedivím,já ji našla a tak konám.

09.03.2011 15:04:00 | carodejka

Občas hledám k činům sílu místo příčin proč tak neučinit

09.03.2011 14:24:00 | umělec2

NikitaNikaT... Niky moc krásně jsi to napsala.))) Mít zdravé děti je veliké štěstí, mnohdy si to ani člověk neuvědomí. Nemoc může přijít potichu a nečekaně a nikdo pak nevíme, jak dlouhý je knot života. Děkuji všem, jenž své srdce dětem otevřeli, vždyť sami vidíte, jak k radosti stačí tak málo.)))

09.03.2011 00:08:00 | carodejka

Jindřiško, Mbonito, slzu v oku mám, když tyto řádky pročítám. Nemoc je to věru zlá, zákeřná a někdy opravdu se nestačím divit, koli teho ti malí andílci dokáží snést, vytrpět a ještě se u teho smát, ač bolest je obestírá... chjo, je mi z teho mocky smutno, kéž dokázalo by se jim všem pomoci, však není to v mé moci. Ale jiskřicka a veliký pocit štěstí mě hřeje u srdce, že měly všecky děti radost... :´o)

08.03.2011 21:06:00 | NikitaNikaT.

Byla jsem moc ráda žes mě na ty stránky pozval a vnuknul tuhle bezvadnou myšlenku, kterou jsem okamžitě oživila a chtěla jsem na ni přiložit hojivou náplast, teď půjdu spát s dobrým pocitem.

08.03.2011 00:32:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí