Dárek pro děti č. 7 jsem dnes poslala dětem do M. školky " Čtyřlístek"v Kladně ul. Bulharská

Dárek pro děti č. 7 jsem dnes poslala dětem do M. školky " Čtyřlístek"v Kladně ul. Bulharská

Anotace: Dárky osobně již předal Mutil, děkuji mu.)))

Knihu Lesní schovávačky + kresbu v rámečku jsem dnes 12. března poslala dětem pro radost do mateřské školky Čtyřlístek v Kladně, předá je tam můj kamarád Mutil osobně. Po předání dárku napíše pár slov pro informaci všem literákům.


Průřez z návštěvy v M. školce Čtařlístek v Kladně.

Ahoj, Jindřiško!

Právě jsem se vrátil z Hradu, tedy ze školky
Kamarádka mne s sebou vzala, když šla do práce, do mateřinky Čtyřlístek.
***

Setkání bylo neplánované, překvapivé, protože ani druhá paní učitelka, ani děti nečekaly nějakou návštěvu, kterou by "teta" Zdena mohla přivést. Hezky slušně jsem pozdravil, děti mi odpověděly a já jim řekl, že jedna hodná paní napsala a nakreslila pro děti básničky a obrázky a že další hodní lidičkové vybrali korunky, aby se ty obrázky a básničky dostaly k dětem jako jsou ony. Pak jsem jim obrázek s tématem kočiček ukázal a zalistovali jsme i v té krásné knížce. Snad největší ohlas měl obrázek plyšového medvěda, protože třída, ve které jsem dárky předával, se jmenuje Medvědi. "Tetám" se líbily i básničky, které budou dětem rády předčítat. Já jsem se k četbě neodhodlal, nechtěl jsem svým přednesem dětem způsobit nějaké celoživotní trauma. Ale z reakcí dětí jsem viděl, že se kniha líbí a přesvědčilo mne to k tomu, že zakoupím ještě jednu knihu, aby jich ve školce bylo víc.

Z Kladna pro vizi Liter mutil

budou umět natotata
knížku básní Medvíďata
šikovná jsou dítka totiž
je to radost, žádná potíž

***
Bohoušku, velmi ti děkuji, myslím že všem literákům se to bude líbit alespoň tak, jako mě. Jind.
Autor carodejka, 12.03.2011
Přečteno 435x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Petr Hanka...postačí jen drobečky abychom vždycky našli cestu k dobru, rozdalo se 8 knih a 9 kreseb, teď jsem trochu postonávala ale nebojte se už přemýšlím, kam půjde ta devátá kniha s kresbou,...úsměv a pak objednám zase další knihy na rozdávání.

01.05.2011 00:30:00 | carodejka

Danger...krásně jsi to napsal.))

01.05.2011 00:26:00 | carodejka

Stačí tak málo a přece je to strašně moc ...

07.04.2011 18:45:00 | Danger

mutil...Tak jsem si to přečetla a uronila slzu, moc mě ta slova potěšila, nádherné jsou nečekané okamžiky, literáci dělají dětem radost a o to mám šlo, tobě patří můj dík Bohoušku.)))

14.03.2011 12:22:00 | carodejka

NikitaNikaT. Niky, posílám pozdravení.))

14.03.2011 12:20:00 | carodejka

Kytka62...jsem moc ráda žes přišla Kytičko.

14.03.2011 12:18:00 | carodejka

Věřím, že to bylo kouzelné, Mutila bych ráda doprovodila... snad někdy příště.

13.03.2011 21:19:00 | NikitaNikaT.

Kytka62...mávám ti milá Kytičko, v pondělí budou dárky předány v M. školce, jsm ráda že všechno hladce vychází.

13.03.2011 14:37:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí