Křižovatky

Křižovatky

Anotace: ncd

Každý člověk je v průběhu života postaven před řadu důležitých rozhodnutí.
Právě řeším možnost nástupu do nového zaměstnání. To samo o sobě by nebyl problém, ale stávající zaměstnavatel mi dal možnost nástupu na plný úvazek ze zkráceného a kariérní postup. To vše by ale znamenalo, že budu pracovat ve směnném provozu, mnohdy v nevyhovujících podmínkách a s bandou lidí, které znám už roky. Především pro nějaké budoucí uplatnění to nebude to pravé ořechové.
Nebo se můžu vydat na novou cestu, tam kde nikoho neznám, jiný druh práce a budu se muset spoustu nového znovu naučit. Navíc ta práce pro mne bude perfektním kariérním startem. To co jsem studovala nebude ztraceno. A to co je na tom to nejlákavější je pevná pracovní doba. Na jakékoliv odpoledne bych si mohla plánovat cokoliv klidně na dva měsíce dopředu, zapsat se na jakýkoliv jazykový kurz a chodit pravidelně cvičit.
Poslední skutečnosti jsou pro mne (při současném zaměstnání) zcela nemožné, nikde není pravidelnost, abych si mohla říct - jo každé úterý budu chodit tam a tam třeba v 18 hodin. Nikdy nevím, zda budu moci.

A pracovní záležitosti nejsou jediné, co musím teď řešit, nebo spíše čím přemýšlet...
Autor Inies, 30.03.2011
Přečteno 487x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, tohle moc dobře znám, taky jsem dělal dvanáctky, teď už jen osmičky. Mám svůj vlastní harmonogram, ačkoliv se stíhat všechno nedá. Rozpracuju si to do několika dnů v týdnu. Ale pauzu potřebuje pauze. Zastav se na chvíli, dej si erwaves, večer si dej fernetové štamprle. Je to dobrý, jak zvládnout pracovní vypětí. A navíc, fernet obsahuje hodně bylinek - je to něco jako švédský kapky anebo zkus jasmínovej čas, taky ti zvedne náladu, možná i krapet vyčistí mozek.

07.06.2015 14:22:51 | jehlaspichlas

Držím palce!..

30.03.2011 18:02:00 | olnek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí